Łukasz Kaczmarczyk: z agencji Nairobia do Cord Warsaw

Łukasz Kaczmarczyk dołączył do zespołu agencji Cord Warsaw, polskiego oddziału Cord Worldwide obejmując stanowisko business development managera. Ostatnio pracował w agencji Nairobia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kaczmarczyk będzie odpowiedzialny za rozwój działań agencji Cord w Polsce oraz w Centralnej Europie.

  - Zauważamy ciągły wzrost zainteresowania jakościowym podejściem do muzyki w komunikacji marek w Polsce. Od coraz bardziej złożonych projektów produkcyjnych po identyfikację dźwiękową, czyli audio branding, klienci chcą docierać do swoich odbiorców właśnie poprzez muzykę. Dołączenie Łukasza do naszego zespołu jest naturalną drogą poszukiwania kolejnych wyzwań dla naszych działań - komentuje Michał Krajewski, head of music w Cord Warsaw.

Ostatnie lata był senior account managerem  w agencji Nairobia.

Kaczmarczyk jest doświadczonym managerem z czternastoletnim stażem w branży marketingowej. Podczas współpracy z lokalnymi i międzynarodowymi agencjami zrealizował setki projektów z obszaru field & event, wielokrotnie czerpiących inspiracje ze świata kultury.

Pracował dla takich klientów jak: Apple, Nestlé, Samsung, IBM, Reckitt Benckiser, Diageo i wielu innych, współpracując m.in. z agencjami IQ Marketing czy Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji