Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar

Łukasz Kotliński awansował na stanowisko creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar
Łukasz Kotliński

Kotliński z agencją Isobar związany jest od 2018 roku, przed awansem był deputy creative directorem. Jako creative director przejął obowiązki Joanny Biernackiej, która obecnie pełni w agencji funkcję creative technology director

Jak wyjaśnia nam Martyna Adamska-Pakuła, odpowiedzialna za komunikację sieci Dentsu Aegis Network Polska, zmiany te wynikają "z chęci mocniejszego powiązania kompetencji technologicznych i kreatywnych oraz ich skutecznego skalowania globalnie".

Łukasz Kotliński przed praca w Isobar zdobywał doświadczenie zawodowe w agencjach reklamowych Mind, Lvov, McCann JWT i FCB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN