Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network

Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network
Łukasz Kowalczyk

Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.

W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.

Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska,  wydawcy Panoramy Firm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

Burza wokół wywiadu Rymanowskiego nie cichnie. Co dziennikarz na tym zyskał?

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

65 nagród na 26. edycji Effie Awards Poland. Tryumf DDB Warszawa, Zenith i McDonald's

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Kanał Zero krytykowany za reklamy dostawcy VPN. "Nie instalujcie"

Zwolnienia w Grupie NaTemat

Zwolnienia w Grupie NaTemat

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie

"To będzie najlepszy polski serial. Wgniata w fotel". Heweliusz zaraz na Netflixie

KER: spot KFC z motywami "Squid Game" wbrew odpowiedzialności społecznej

KER: spot KFC z motywami "Squid Game" wbrew odpowiedzialności społecznej