SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network

Łukasz Kowalczyk objął stanowisko dyrektora biura sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network. To nowa funkcja w firmie.

Łukasz Kowalczyk Article

Kowalczyk odpowiedzialny jest za zarządzanie i sprzedaż produktów reklamy internetowej w Digital Expert oraz produktów reklamy zewnętrznej w OOH Network. Raportuje bezpośrednio do zarządu spółki.

W latach 2014-2018 Kowalczyk pełnił funkcję senior account executive oraz group account managera w warszawskim oddziale Media Impact Polska - biurze sprzedaży mediów należącym do Grupy Onet-RASP. Wcześniej przez dziesięć lat odpowiadał za sprzedaż reklam w Grupie Onet.

Z branżą medialną związany jest od 2004 roku. Zaczynał jako key account w Eniro Polska,  wydawcy Panoramy Firm.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Kowalczyk na czele sprzedaży i reklamy w Mobile Ad Network

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agencyjny
Świat się kończy ... :/
0 2
odpowiedź