SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Pytlewski na czele działu analytics & insight MEC w Polsce

Łukasz Pytlewski objął stanowisko dyrektora działu analytics & insight w polskim biurze domu mediowego MEC. Zastąpił Tomasza Kolanowskiego, który awansował do globalnych struktur firmy.

Article

Pytlewski pracuje w MEC od 2012 roku. Do tej pory jako menedżer w dziale analytics & insight kierował zespołem analityków i ekonometryków, który współtworzył liczne narzędzia i systemy pomiaru działań marketingowych. Ostatnio wprowadzili na rynek m.in. Amplifier do prognozowania popytu, sygnalizujący reklamodawcy, kiedy powinien zintensyfikować kampanię reklamową. Wcześniej opracowali narzędzie Ad Quantum pozwalające ocenić wpływ internetu i telewizji na kluczowe wskaźniki marketingowe.

Z branżą mediów i reklamy Pytlewski jest związany od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w dziale badań domu mediowego Mediacom Warszawa oraz w dziale Media Management firmy Accenture.

Poprzednio dyrektorem działu analytics & insight w MEC był Tomasz Kolanowski. W październiku ub.r. objął w międzynarodowych strukturach MEC nowo utworzone stanowisko global head of innovations & scalability.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Łukasz Pytlewski na czele działu analytics & insight MEC w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl