Łukasz Wiśniak: z GroupM do Value Media

Łukasz Wiśniak objął funkcję specjalisty ds. SEM w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w agencji Quisma należącej do GroupM i w Cube Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wiśniak: z GroupM do Value Media
Łukasz Wiśniak

Od połowy czerwca Łukasz Wiśniak zajmuje się w Value Media przygotowywaniem, wdrażaniem oraz optymalizacją kampanii SEM dla kluczowych klientów domu mediowego.

Przez ostatnie pół roku Wiśniak pracował jako SEM specialist w agencji Quisma należącej do GroupM. Wcześnej przez rok pełnił funkcję SEM account managera w Cube Group. Zajmował się m.in. tworzeniem i realizacją kampanii Google AdWords dla klientów takich jak BZ WBK, Volkswagen, Empik, Electronic Arts oraz firm z branży farmaceutycznej i e-commerce.

Łukasz Wiśniak jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył też studia podyplomowe z e-marketingu, a obecnie studiuje zarządzanie w środowisku wirtualnym na Wydziale Finansów i Zarządzania Akademii Leona Koźmińskiego.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?