Luksusowy kwartalnik dla mężczyzn ukaże się w październiku

2 października na rynku pojawi się kwartalnik lifestylowy dlamężczyzn "Male Man". Tytuł ma być magazynem luksusowym z tej samejpółki co wydawane zagranicą pisma "Vanity Fair", "Fantastic Man"czy "Arena". Redaktorem naczelnym został prezenter TVN OlivierJaniak.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Male Man", który przygotowuje agencja Smart MarketingSolutions, będzie adresowany do mężczyzn z aspiracjami mającychwięcej niż 25 lat. Wydawca nie ujawnia szczegółowej zawartościtytułu, ale jak się dowiedzieliśmy, w magazynie znajdą się m.in.wywiady, portrety znanych mężczyzn, sesje modowe, teksty osamochodach czy gadżetach. Pierwszy numer liczyć ma 140 stron(kolejny 148 stron). Kwartalnik ukaże się w nakładzie 80 tys. egz.i kosztować będzie 29 zł.

Redaktorem naczelnym "Male Man" jest prezenter TVN OlivierJaniak, a redaktor prowadzącą została Joanna Rachoń, wcześniejzastępca redaktor naczelnej "Elle". Za opracowanie szaty graficznejpisma odpowiada Amerykanin Louis Flanigan, który od kwietnia jestdyrektorem kreatywnym Smart Marketing Solutions, a wcześniejpracował m.in. przy niemieckiej wersji "Vanity Fair". W sumieredakcja tytułu liczy kilka osób. Dla pisma teksty przygotowywaćbędą także współpracownicy, ale na razie wydawca nie ujawnia ichnazwisk.

Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszyć będzie kampaniapromocyjna, której szczegóły nie są jeszcze znane.

Agencja Smart Marketing Solutions wydaje w tej chwilidwumiesięcznik "Golfmania".

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska