SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton

Ruszyła kampania reklamowa kolekcji  jesień-zima damskiej odzieży Aryton. Akcję, z udziałem modelki Lys Inger, firma przygotowała wspólnie z agencjami Letras i AMP Media.

Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton

Kampania jesienno-zimowej kolekcji odzieży Aryton jest utrzymana w konwencji minimalistycznej, monochromatycznej. Reklamy podkreślają szlachetność tkanin - wełn, kaszmirów i naturalnych skór - w tych ubraniach, zastosowane w niej dodatki (np. paski, biżuterię), oraz ich kolorystykę - beże, biel, kamel i czerń. W jesiennej odsłonie kampanii eksponowane są płaszcze. Twarzą kampanii jest rosyjska modelka Lys Inger, która jako zmysłowa, intrygująca i naturalna kobieta ma podkreślać modowy kierunek marki Aryton oraz jej zwrot ku młodszym klientkom.

>>> Lys Inger reklamuje Aryton - wszystkie zdjęcia z kampanii 

Akcja reklamowa obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe i inne nośniki w największych miastach), prasę (reklamy m.in. w czasopismach „Viva!”, „Zwierciadło” i „Newsweek” oraz magazynach modowych centrów i galerii handlowych, inserty z kuponami rabatowymi w magazynach „Avanti”, „Claudia”, „Hot moda&shopping”, „Elle” i „Burda”, działania product placement w pismach lifestylowych), inernet (m.in. działania na Facebooku, product placement w serwisach modowych i zakupowych, blogi w e-sklepie i serwisie artyon.pl, który będzie promowany w wyszukiwarkach), a także działania w centrach handlowych (reklamy, pokazy mody, konkursy i inne akcje specjalne).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Letras, a zdjęcia z Lys Inger wykonała Aldona Karczmarczyk. Serwisu i e-sklep Aryton przygotowała i wdrożyła agencja AMP Media, która prowadzi też działania w social media oraz zaplanowała i wykupiła reklamy w internecie. Planowaniem i zakupem innych mediów we własnym zakresie zajęła się firma Aryton.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lys Inger w jesienno-zimowej kampanii Aryton

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Malwina
bardzo mi się podoba tegoroczna kolekcja jesienna Arytonu oraz nowy sklep internetowy sklep.aryton.pl jest przejrzysty i czytelny :) gratuluję twórcą :)
odpowiedź
User
Klara
no proszę coraz więcej w mediach słychać o marce Aryton, nawet ostatnio w galerii widziałam butik - ciuchy naprawdę z górnej półki :)
odpowiedź
User
Klara
no proszę coraz więcej w mediach słychać o marce Aryton, nawet ostatnio w galerii widziałam butik - ciuchy naprawdę z górnej półki :)
odpowiedź
User
Skarabeusz
faktycznie pną się do góry... miło patrzeć jak polskie firmy się rozwijają - to napawa optymizmem
odpowiedź