SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“M jak Mieszkanie” wyprzedziło “Cztery Kąty”

Największy wzrost sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich w listopadzie ub.r. zanotował magazyn “M jak mieszkanie”, który został nowym liderem segmentu. Najwięcej straciło zaś pismo “Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem “M jak Mieszkanie” (Murator) w listopadzie ub.r. wyniosła 76 397 egz., notując wzrost o 48,7 proc., największy w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu, tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej spadły natomiast “Cztery Kąty” (Agora). Ich wynik sprzedażowy zmalał o 15,25 proc. i wyniósł 61 071 egz. Podium zamyka miesięcznik „Moje Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 44 963 egz.  po spadku o 1,3 proc.

Najgorzej w porównaniu z minionym rokiem wypadł znajdujący się piątym miejscu “Dobre Wnętrze” (Murator), którego sprzedaż ogółem zmalała o 24,57 proc. do 16 556 egz.

Wirtualnemedia.pllistopad
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
M jak Mieszkanie              76 397                 51 376   
Cztery Kąty              61 071                 72 059   
Moje Mieszkanie              44 963                 45 555   
Weranda              27 096                 24 947   
Dobre Wnętrze              16 556                 21 950   
Dom & Wnętrze              12 714                 12 539   


W listopadzie ub.r. w porównaniu z październikiem ub.r. najwięcej zyskało “M jak Mieszkanie” (82,55 proc.), zaś najwięcej straciły “Cztery Kąty” (44,47 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlistopadpaździernik
TytułSprzedaż ogółem
M jak Mieszkanie76 39741 849
Cztery Kąty61 071109 970
Moje Mieszkanie44 96340 080
Weranda27 09627 563
Dobre Wnętrze16 55618 159
Dom & Wnętrze12 7149 854


 

Dołącz do dyskusji: “M jak Mieszkanie” wyprzedziło “Cztery Kąty”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan
Mam wrazenie ze Dobre Wnetrze ma niesprecyzowana grupe docelowa. Jest nijakie, no bo dla kogo to jest? dla architektow? czy waskiej grupy bogaczy? Szkoda, bo marka wydaje się mocna, dobry wydawca, dobre, rozpoznawalne logo, dobre hasło. Tylko pomyslu brak.
odpowiedź