SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele telenowel (raport)

Wśród codziennych polskich seriali obyczajowych największą popularnością w sezonie 2013/2014 cieszyły się emitowane od lat seriale TVP2 „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

M jak miłość Article

W sezonie 2013/2014 wśród seriali obyczajowych nadawanych częściej niż raz w tygodniu największym zainteresowaniem cieszyła się emitowana na antenie TVP2 w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40 produkcja „M jak miłość”.

>>> „Ranczo” najpopularniejszym serialem, nowości TVP1 i TVN na szarym końcu (raport)

Jej średnia oglądalność w okresie od 3 września do 10 czerwca br. wyniosła 6,73 mln widzów, co przełożyło się na 41,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (więcej na ten temat).

Drugie miejsce zajęły emitowane w TVP2 od poniedziałku do piątku o 20.05 „Barwy szczęścia”, których średnia widownia w sezonie 2013/2014 wyniosła 4,01 mln osób. Udział tego serialu wyniósł 25,83 proc. (poznaj szczegóły).

Na ostatnim miejscu podium uplasował się serial „Na Wspólnej” (2,73 mln widzów; 17,34 proc. udziału), który pokazywany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05 na antenie TVN (zobacz te dane).

Dalsze miejsca zajęły takie produkcje jak „Klan” TVP1 (emisja od poniedziałku do czwartku o 17.55, 2,54 mln widzów; 21,96 proc. udziału; więcej na ten temat) oraz „Pierwsza miłość” Polsatu (emisja w dni powszednie o 18.00, 2,23 mln; 18,73 proc.).

Średnia oglądalność polskich seriali codziennych w sezonie 2013/2014

Wszyscy 4+

Tytuł

Kanał

Okres emisji

Emisja (dni tygodnia i godz.)

AMR

SHR %

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

TVP2

03.09.2013 - 10.06.2014

poniedziałek - wtorek 20.40

6 733 132

41,90%

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

TVP2

02.09.2013 - 13.06.2014

poniedziałek - piątek 20.05

4 005 277

25,83%

NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./

TVN

02.09.2013 - 29.05.2014

poniedziałek - czwartek 20.05

2 730 523

17,34%

KLAN /TELENOWELA POL./

TVP1

02.09.2013 - 29.05.2014

poniedziałek - czwartek 17.55

2 538 084

21,96%

PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./

Polsat

02.09.2013 - 13.06.2014

poniedziałek - piątek 18.00

2 233 540

18,73%


Wśród widzów z grupy komercyjnej pozycja lidera także należała do serialu „M jak miłość”, który gromadził tutaj 2,35 mln widzów, a jego udział wyniósł 36,05 proc. Drugie miejsce zajęły „Barwy szczęścia” (1,17 mln widzów; 20,05 proc. udziału), a trzecie - „Na Wspólnej” (1,05 mln; 17,52 proc.).

Średnia oglądalność polskich seriali codziennych w sezonie 2013/2014

Wszyscy 16-49

Tytuł

Kanał

Okres emisji

Emisja (dni tygodnia i godz.)

AMR

SHR %

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

TVP2

03.09.2013 - 10.06.2014

poniedziałek - wtorek 20.40

2 346 135

36,05%

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

TVP2

02.09.2013 - 13.06.2014

poniedziałek - piątek 20.05

1 173 527

20,05%

NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./

TVN

02.09.2013 - 29.05.2014

poniedziałek - czwartek 20.05

1 054 815

17,52%

PIERWSZA MILOSC /SER.OBYCZ.POL./

Polsat

02.09.2013 - 13.06.2014

poniedziałek - piątek 18.00

1 030 311

24,16%

KLAN /TELENOWELA POL./

TVP1

02.09.2013 - 29.05.2014

poniedziałek - czwartek 17.55

555 177

13,60%

W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności polskich seriali obyczajowych (z wyłączeniem produkcji typu scripted-docu) nadawanych w okresie od września 2013 roku do czerwca 2014 roku, które miały co najmniej dwa odcinki premierowe w tygodniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele telenowel (raport)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gogo
To nie moja bajka, ale fenomen popularności "M jak miłość" domaga się solidnej analizy socjologicznej, a nie zwykłego tu plucia. Jego trwałość i miażdżący wszystkie pozostałe seriale zasięg jest godny i szacunku, i wyjaśnienia
17 8
odpowiedź
User
mix
"M jak miłość" kiedyś było dobre, ale od kilku lat nie da się tego oglądać.
14 14
odpowiedź
User
Mis
Ach te statystyki. Zależy kto i jak chce je wykorzystać. Wiadomo bowiem, ze o rożnych godzinach różna jest widownia w milionach. Dlatego liczą sie procenty. A w procentach tabelki wyglądają jednak inaczej drogi autorze.
8 8
odpowiedź
User
Czesław Klimk
Zawiść stacji komercyjnych jest śmieszna. Produkowanie popularnych i lubianych przez widzów seriali to podstawa profesjonalnej telewizji. Złośliwość nic nie zmieni
9 9
odpowiedź