SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„M jak miłość” i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP

W listopadowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam mają mecze polskich piłkarzy, m.in. w Lidze Narodów w TVP1 oraz serial „M jak miłość” w TVP2.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. TVPArticle

Na 125 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spoty przy towarzyskim spotkaniu polskich piłkarzy z drużyną Czech, który odbędzie się 15 listopada br. Pięć dni później TVP1 będzie transmitować kolejny mecz Polaków – tym razem z Portugalią. Będzie rozgrywany w ramach Ligi Narodów, a reklama przy tej transmisji kosztuje nawet 113,6 tys. zł.

Telewizyjna Jedynka od 16 listopada zacznie również transmitować skoki narciarskie – wtedy rusza Puchar Świata. Ceny spotów przy nich mieszczą się w przedziale od 29,2 tys. zł do 74,1 tys. zł.

Zdecydowanie mniej kosztują reklamy przy Lidze Mistrzów ( 7 i 28 listopada) – maksymalna stawka nie przekracza 32,6 tys. zł.

Dość szeroki przedział cen mają emitowane w TVP1 seriale. Najwyższe stawki obowiązują przy „Drogach Wolności” - dochodzą do 59,4 tys. zł. Ceny reklam przy „Ojcu Mateuszu” wynoszą do 43,7 tys. zł, „Dziewczynach ze Lwowa” - do 31,1 tys. zł, a przy „Leśniczówce” - maksymalnie 23,1 tys. zł.

Zainteresowani obecnością w blokach reklamowych przy „Sprawie dla reportera” marketerzy muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 39 tys. zł. Ci, którzy zdecydują się na  emisję filmu promocyjnego obok programu „Rolnik szuka żony” zapłacą nawet 60,9 tys. zł.

Do 58,1 tys. zł kosztuje natomiast spot przy „Wiadomościach” w dni robocze, w niedziele jest sporo taniej – cena nie przekracza kwoty 32,6 tys. zł.

Dużo więcej trzeba zapłacić przy prognozie pogody – tu spoty wyceniono na 57,7 tys. zł w dni powszednie i nawet 76,6 tys. zł w niedzielny wieczór. Dla serwisu sportowego stawki wynoszą odpowiednio: 38,1 tys. zł i 65,7 tys. zł.

W TVP2  tradycyjnie już najdroższą reklamowo pozycją jest serial „M jak miłość” - ceny dochodzą nawet do 110,8 tys. zł za 30 -sek. spot.

Przy „Barwach szczęścia” stawki nie przekraczają 71,6 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” - do 76 tys. zł.

Emisja spotu przy serialu „Na sygnale” kosztuje do 52,3 tys. zł, przy „O mnie się nie martw” - 39,5 tys. zł, zaś przy „Rodzince.pl” - 36,4 tys. zł.

Na reklamę przy „Magazynie Ekspressu Reporterów” trzeba przeznaczyć 57,3 tys. zł, a przy sobotnim muzycznym talent show „Voice of Poland” - maksymalnie 52,3 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego według cennika w środę. Zamówienia na pakiety KZP przyjmowane są do 19 października br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl