SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość” zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,07 mln osób, o 90 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Article

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 do 18 września 2018 roku wyniosła 5,07 mln osób. Przełożyło się to na 33,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 29,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 29,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 września br. Przed telewizorami zgromadził on 5,41 mln oglądających.

W porównaniu do początku poprzedniej serii, widownia „M jak miłość” wzrosła o około 90 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu (w okresie od 28 sierpnia do 12 września) oglądało średnio 4,98 mln osób, a udział TVP2 wynosił wtedy 32,46 proc. w 4+, 27,59 proc. w 16-49 oraz 27,84 proc. w 16-59.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 10,07 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne oraz serial „Ślad”; 7,83 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 4,01 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
Zamiast tracić to zyskuje. No ja nie mogę...

Każdej stacji życzę posiadania jakiegoś szlagieru oglądalnościowego na pokładzie, ale ten serial zdecydowanie nie zasługuje na taką oglądalność. Nawet ta "Korona Królów" bardziej na to zasługuje. "MjM" gdyby debiutowało teraz to więcej jak 1,5 mln widzów by nie miało.
24 31
odpowiedź
User
Gość X
Od 8 października zmiana. Za Beatę Kozidrak piosenką tytułową będzie Jula.
10 29
odpowiedź
User
MM
Zamiast tracić to zyskuje. No ja nie mogę...

Każdej stacji życzę posiadania jakiegoś szlagieru oglądalnościowego na pokładzie, ale ten serial zdecydowanie nie zasługuje na taką oglądalność. Nawet ta "Korona Królów" bardziej na to zasługuje. "MjM" gdyby debiutowało teraz to więcej jak 1,5 mln widzów by nie miało.

Zawiść ściska i boli. Typowo polskie.
30 12
odpowiedź
User
janek33k
Kto to jeszcze ogląda??? lepsze Na Wspólnej jest niż te Bajki M jak miłość i Barwy Szczęścia
12 30
odpowiedź
User
Wdse
A gdzie są te serialiki polsatowskie i tvnowskie w dopie 😁😁😁

TVP na pewno jest w "dopie", bo musi się podpierać hitami poprzedników :lol: Nowości za czasów Kurskiego to same klapy.
13 14
odpowiedź