SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie

Maciej Bielicki został doradcą zarządu agencji marketingu internetowego adCookie. Tym samym po ponad trzech latach wraca do branży marketingowej, w której pracował m.in. w Lubię to Dentsu Aegis Network.

- Rok 2020 to dla adCookie ważny czas.  Szczególnie mocno koncentrujemy się teraz na rozwoju oraz innowacyjności ukierunkowanej w stronę bycia holistycznym partnerem, który otacza markę opieką 360 w zakresie digital marketingu i wspólnie z nią realizuje nawet najbardziej ambitne cele/wyzwania. W grupie naszych potencjalnych klientów mamy bardzo aktywne marki, które wiedzą, czego chcą i stawiają na ekspansję. Maciej ma ogromne doświadczenie zarówno w zakresie marketingu, jak i budowania struktur i rozwijaniu przedsiębiorstw - co w kontekście dynamicznego rozwoju adCookie stanowi znaczące wsparcie - uzasadnia Mateusz Sobieraj, CEO w adCookie.

Agencja oferuje usługi z zakresu web design, analityki, PPC, SEO, content marketingu i social media. Szefem działu SEO jest Paweł Kozłowski, a szefem digitalu - Kacper Skorupski.

- Współpraca z adCookie odświeży moje spojrzenie na branżę, a także skonfrontuje obecne doświadczenie z aktualnymi trendami. Znam Mateusza, Pawła i Kacpra dość dobrze, wiem, że idą drogą, którą wyznaczyli sobie jakiś czas temu. Są konsekwentni w realizacji celów, co widać choćby po tym, jak szybko i sprawnie agencja się rozwija. Chciałbym przede wszystkim im pomóc, być doradcą, ale także czerpać z ich wiedzy jak najwięcej. To partnerzy, którzy wpasowują się w mój ideał na tym etapie zawodowego życia. To będzie owocna współpraca! - zapewnia Maciej Bielicki.

Bielicki przez trzy lata poza marketingiem

Maciej Bielicki z branżą marketingową rozstał się jesienią 2016 roku, odchodząc z agencji Lubię to - linked by Isobar należącej do Dentsu Aegis Network. Bielicki w 2010 roku był jednym z założycieli agencji Lubię, którą w połowie 2012 roku kupiła Grupa Socializer, a ona z kolei dwa lata później została przejęta przez Dentsu Aegis Network.

W latach 2009-2011 Bielicki był CEO w spółce Driver Service. W latach 2006-2014 był też partnerem serwisu Autobania.pl. Od prawie dwóch lat zarządza własną firmą Perkspotting oferującą platformę w modelu software-as-a-service do zarządzania benefitami dla pracowników.

Dlaczego Maciej Bielicki zdecydował się wrócić do branży marketingowej? - Teraz, po moich doświadczeniach w Lubię to, Socializerze i Dentsu chcę pomagać innym w dążeniu do budowania efektywnych struktur agencyjnych oraz budowaniu strategii. Podczas naszej przygody w 4 lata zbudowaliśmy prawie 300 osobową strukturę która obsługiwała największych klientów w Polsce. Później sprzedaliśmy ja do jednej z największych grup mediowych na świecie. Jestem przekonany, że jest wiele firm, które będą w stanie skorzystać z moich doświadczeń i dzięki temu uniknąć części błędów albo znaleźć kilka dróg na skróty w dążeniu do postawionych sobie celów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl

- Poza tym fascynuje mnie, jak szybko ta branża się zmienia i to że organizacje z nią związane oraz ich klienci nie mogą sobie pozwolić na chwilę stagnacji, bo co miesiąc pojawia się coś, co potencjalnie może wywrócić stary porządek i sprawić, że metody, których używamy, stają się nieoptymalne - dodaje Bielicki.

Dołącz do dyskusji: Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fotograf
Kolejny fascynat biznesowej czarno białej fotografii. Kiedy ktoś im w końcu powie, ze takie foty to się daje do nekrologów?
odpowiedź