Maciej Dzianachowski dyrektorem ds. zakupu mediów w Starcomie

Maciej Dzianachowski, dotychczas senior buying manager w domumediowym Starcom, awansował na stanowisko dyrektora ds. zakupumediów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Maciej Dzianachowski, dołączył do Starcomu w 2003 r. obejmującstanowisko media plannera buyera. Wcześniej przez trzy latapracował w firmie CR Media Consulting. W Starcomie współpracował ztakimi klientami jak między innymi Fiat Auto Poland i Kraft FoodsPolska.

Zanim w 2006 r. zaczął się specjalizować w obszarze negocjacjirozwijał swoje kompetencje jako osoba koordynująca współpracęStarcomu z wybranymi mediami, m.in.: radiem i prasą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej