SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maciej Lasoń managerem ds. komunikacji w Unilever Polska

Maciej Lasoń zastąpił Natalię Szulc na stanowisku managera ds. komunikacji i zrównoważonego rozwoju w Unilever Polska. Wcześniej pracował w Nike Polska.

Maciej Lasoń Article

Lasoń odpowiada m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji koncernu.

Maciej Lasoń z branżą public relations związany jest od kilkunastu lat. Przed dołączeniem do Unilevera, przez siedem lat pracował w firmie Nike Polska. Najpierw jako PR manager, potem brand manager, a przez cztery ostatnie lata na stanowisku szefa komunikacji i PR.

Wcześniej natomiast, w latach 2005-2011 był pracownikiem agencji Edelman. Zaczynał jako account executive, a przed jej opuszczeniem sprawował funkcję account directora.

Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Lasoń managerem ds. komunikacji w Unilever Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl