SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube

Maciej Orłoś osiągnął pierwszy próg zbiórki w serwisie Patronite.pl na realizację programu "W Telegraficznym Skrócie", dzięki czemu może przygotowywać wydania dwa razy w tygodniu. Kolejnym celem kampanii crowdfundingowej jest tworzenie materiałów reporterskich oraz zakup nowego sprzętu do realizacji, miesięcznie dziennikarz potrzebuje na to 15 tys. zł.

fot. Maciej Orłoś/ YouTubeArticle

Dziennikarz uruchomił swój profil w serwisie Patronite w lipcu br. Za jego pośrednictwem zbiera pieniądze na produkcję kolejnych odcinków „niezależnego, subiektywnego programu informacyjnego”

Pierwszym celem zbiórki była kwota 6tys. zł miesięcznie, która pozwoliła Maciejowi Orłosiowi na produkcję odcinków dwa razy w tygodniu. Kolejny próg to 15 tys. zł miesięcznie – pieniądze te mają zagwarantować dalszy rozwój formuły programu publicystycznego i rozszerzenie treści o autorskie reportaże. Autor programu zapowiada współpracę z reporterami, sondy uliczne i interakcje z bohaterami omawianych w programie newsów. Środki mają być także przeznaczone na zakup sprzętu produkcyjnego koniecznego do podniesienia jakości dźwięku i obrazu.

- Jak ktoś słusznie powiedział, jedyna stała rzecz w życiu to zmiana. Trzy lata temu nie wyobrażałem sobie życia bez telewizji. Teraz nie wyobrażam sobie, że mógłbym nie mieć kanału na YouTube - komentuje Maciej Orłoś.

Program "W Telegraficznym Skrócie" jest emitowany w niedziele i czwartki na kanale YouTube oraz na stronie dziennikarza na Facebooku. Kanał Macieja Orłosia śledzi ponad 72 tys. subskrybentów, a średnia oglądalność każdego z odcinków to blisko 100tys. widzów. Producentem wykonawczym formatu jest Agencja Show Central Communication.

Maciej Orłoś przez ponad 25 lat prowadził „Teleexpress” i inne programy dla TVP, przez jakiś czas był gospodarzem formatów w Telewizji WP. Obecnie prowadzi autorski kanał na YouTube oraz poranne audycje w Radiu Nowy Świat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fantomas
Wyboista jest kariera (właściwie jej brak) poz publiczną dla większości (wszystkich?).
odpowiedź
User
Heeej
O czym wy piszecie?! "Średnia oglądalność każdego z odcinków to blisko 100tys. widzów." - przecież oglądalność tych odcinków to kilka - kilkanaście tysięcy wyświetleń. Pisząca to osoba nie zadała sobie trudu żeby wejść i to sprawdzić?
odpowiedź
User
lkjh
taki sympatyczbny gosc, przez wiele lat twarz tv, a kto o nim dzis pamieta? los gwiazdek medialnych bardzo na pstrym koniu jeździ
odpowiedź