Były dziennikarz Weszło w Canal+. Zajmie się public relations

Maciej Wąsowski zaczął pracę jako menedżer ds. PR-u sportowego w Canal+ Polska. Wcześniej pracowało w Weszło i „Przeglądzie Sportowym”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Były dziennikarz Weszło w Canal+. Zajmie się public relations
Maciej Wąsowski

O przejściu do Canal+ Polska Maciej Wąsowski poinformował we wtorek na platformie X. - Od dziś zaczynam zupełnie nowy etap. Zostałem Managerem ds. PR-u sportowego w Canal+. Dzięki @LadaMichal za przyjęcie i zaufanie - napisał.

Pod koniec marca Wąsowski pożegnał się z serwisem Weszło. - Po ponad dwóch latach w Weszło.com podjąłem decyzję o odejściu i zakończeniu/zawieszeniu po 17 latach aktywności dziennikarskiej. Teraz czas na chwilę oddechu i zupełnie nowe wyzwania - stwierdził na portalu X.

Wąsowski opisywał przede wszystkim rozgrywki piłkarskie w Polsce. Występował także w programach Weszło na YouTube - m.in. "Liga Minus”, „Stan Futbolu” czy „Stan Kadry”.

Poprzednio przez 11 lat był związany z „Przeglądem Sportowym”.

W ofercie sportowej Canal+ Polska są m.in. PKO BP Ekstraklasa oraz część meczów piłkarskiej ligi hiszpańskiej i angielskiej. Niedawno nadawca pozyskał prawa do pokazywania przez najbliższe trzy sezony meczów Ligi Mistrzów, obecnie transmitowanych przez Polsat Sport Premium.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska