Maciej Wokitajtis head of interaction and engagement design BBDO Warszawa

Maciej Wokitajtis objął w agencji reklamowej BBDO Warszawa stanowisko head of interaction and engagement design. Wcześniej pracował m.in. w K2 i Starcom MediaVest Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Maciej Wokitajtis head of interaction and engagement design BBDO Warszawa
Maciej Wokitajtis

Maciej Wokitajtis na stanowisku head of interaction and engagement design odpowiada za kreację koncepcji niestandardowych i kontent wykorzystujący nowe technologie. Wzmocnił zespół w tworzeniu unikalnych i angażujących rozwiązań.

Maciej Wokitajtis od 12 lat jest związany z rynkiem mediów i reklamy. Ma na koncie ponad 500 zrealizowanych kampanii i projektów, a których część została nagrodzona w konkursach reklamowych.

Poprzednio przez ponad dwa lata pełnił funkcję head DOOH w K2. Wcześniej był m.in. ambient&guerilla marketing managerem w Starcom MediaVest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem