Macroscope OMD doradcą strategicznym banku w Kazachstanie

Macroscope OMD przygotuje strategię mediową dla Banku Kaspijskiegow Kazachstanie w związku z repozycjonowaniem marki Bank Caspian.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Za całość działań w przygotowaniu nowej strategii marki bankuoraz jej komunikację marketingową odpowiada agencja reklamowa DDBWarszawa.

"Współpraca dotyczy zdefiniowania nowych obszarów inwestycyjnychbanku, nowego pozycjonowania jego marki i w dalszej kolejnościwsparcia sprzedaży jego produktów - mówi Szymon Gutkowski, dyrektorgeneralny DDB Warszawa.

Konsultantem w zakresie opracowania strategii mediowej dla BankuKaspijskiego został Marcin Winkler, Group Account Director wMacroscope OMD. Odpowiada on zarówno za wypracowanie kompleksowejstrategii działań reklamowych Banku Kaspijskiego na rynkukazachskim z lokalnymi partnerami w oparciu o narzędzia i know-howOMD, jak również stworzenie dedykowanych systemów ocenyefektywności działań.

Prace DDB Warszawa nad przygotowaniem strategii mediowej dlaBanku Kaspijskiego trwają od maja br. i powinny zakończyć się dokońca roku. Macroscope OMD dołączył do projektu jako doradcastrategiczny w sierpniu br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych