SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

Do ostatniego etapu przetargu na obsługę mediową Grupy Żywieczakwalifikowały się Macroscope OMD i MediaCom. Zwycięska firmazostanie ogłoszona pod koniec listopada.

Z rozpoczętego w sierpniu przetargu na całościową obsługęmediową Grupy Żywiec w przyszłym roku odpadły domy medioweMindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia, z których tenostatni w bieżącym roku pracuje w tym zakresie dla firmy. Dofinałowego etapu rywalizacji wybrano Macroscope OMD i MediaCom, aostateczny wybór zostanie dokonany pod koniec listopada.

Dołącz do dyskusji: Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl