Macroscope OMD i MediaCom w finale przetargu Grupy Żywiec

Do ostatniego etapu przetargu na obsługę mediową Grupy Żywieczakwalifikowały się Macroscope OMD i MediaCom. Zwycięska firmazostanie ogłoszona pod koniec listopada.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z rozpoczętego w sierpniu przetargu na całościową obsługęmediową Grupy Żywiec w przyszłym roku odpadły domy medioweMindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia, z których tenostatni w bieżącym roku pracuje w tym zakresie dla firmy. Dofinałowego etapu rywalizacji wybrano Macroscope OMD i MediaCom, aostateczny wybór zostanie dokonany pod koniec listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?