SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Made in Poland” w kampanii polskiej gospodarki za granicą

Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy What, Arena Media i Headlines Porter Novelli.

„Made in Poland” w kampanii polskiej gospodarki za granicą

Celem kampanii pod hasłem „Made in Poland” jest wzmocnienie wizerunku Polski jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego. W akcji prezentowanych jest 15 branż o szczególnym potencjale eksportowym w Czechach, Niemczech, Rosji, Chinach i na Ukrainie, gdzie prowadzone są działania.

Kampania od 16 września obejmuje reklamy prasowe, internetowe i outdoorowe oraz aktywności public relations. W ramach akcji we wspomnianych pięciu krajach odbędą się fora gospodarcze z udziałem przedstawicieli świata polityki i biznesu oraz przygotowany ostanie raport „Polskie firmy i produkty” opisujący sytuację makroekonomiczną polskiej gospodarki i analizujący 15 kluczowych branż.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej akcji odpowiada agencja What, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Arena Media, a za aktywności PR - agencja Headlines Porter Novelli. Firmy zdobyły to zlecenie w przetargu rozstrzygniętym w sierpniu przez Ministerstwo Gospodarki (więcej na ten temat). W działania zaangażowały się również placówki zagraniczne Ministerstwa Gospodarki: wydziały promocji, handlu i inwestycji ambasad i konsulatów RP.

Kampania jest finansowana ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007–2013.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Made in Poland” w kampanii polskiej gospodarki za granicą

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
to foto jest akurat dobre
8 8
odpowiedź
User
B.ANALANY
To po jaka cholerę jest departament promocji i komunikacji społecznej w Ministerstwie Gospodarki skoro wszystko jest oddane na zewnątrz ????? i ile milionów publicznych pieniędzy kosztowała ta w/w kampania ?????
12 10
odpowiedź
User
nyga
A w Nigerii też będzie ta kampania prowadzona? Wiadomo kto tam był w kwietniu... :]
8 9
odpowiedź
User
Tęgksjaoping
A co my chcemy Czechom sprzedawac ? no może nasze żarcie, ale i tak twierdza, że zatrute, Rosjanie ciągle kwestoonują jakość naszego mięsa, a Chińczycy ? i tak maja wszyystkie towary jakie świat produkuje i nie wiedza, gdzie jest Polska bo dla nich liczy sie tylko albo Kontynent- Europa, albo wielka organizacja zrzrszajaca duże państwa czyli Unia Europejska a Polska ??? a gdzie to jest ?.
8 11
odpowiedź
User
mikolaj leszczynski
matko – znowu hejterzy. Blablabla. Pieniądze publiczne; miliony, złodzieje, nasze, zabronić, bandyci... tralalala. Chyba to powinniśmy reklamować. Polskie narzekactwo nieudaczników.
12 12
odpowiedź