Maestro rozdaje Buziaki w sieci HDS

W sieci Inmedio i Relay trwa wydawanie nagród w promocjikonsumenckiej "Maestro rozdaje Buziaki!".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem promocji jest zachęcenie konsumentów do dokonywanietransakcji płatniczych kartą Maestro. Aby wziąć w niej udział,należy dokonać conajmniej 4 zakupów przy wykorzystaniu kartyMaestro i z dowodami transakcji udać się do wybranego Inmedio iRelay po odbiór nagrody. Na uczestników promocji czeka 6 maskotek -Buziaków, w kolorze niebieskim lub czerwonym, każdy Buziak ma swojeimię: Zgrywek, Słodziak, Figlak, Chichotek, Grymasek,Szczerzak.

Promocja trwa do 30 listopada 2009 lub do wyczerpania pulinagród.

Za koncepcję i realizację promocji odpowiada agencja IQMarketing. Agencja przygotowała kreację Buziaków, key visualpromocji, reklamę prasową i outdoorową, banery internetowe orazkomunikację w sieci HDS oraz w bankach. Realizuje również akcjeeventowe w wybranych kinach. Kreacje spotu reklamowego przygotowałMcCann Erickson, media zaplanował Universal McCann.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?