SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma

W obecnym sezonie „Magazyn Expressu Reporterów” ogląda średnio 2,61 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 130 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 3 do 24 września br. wyniosła 2,61 mln osób. Przełożyło się to na 20,84 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.45.

„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 130 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,74 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,23 proc. oraz 18,22 proc. (więcej na ten temat).

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (16,04 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (9,95 proc; filmy fabularne i serial „Kości”), a czwarta - TVP1 (9,80 proc.; „Po prostu”, filmy fabularne, mecz piłki nożnej oraz magazyn „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o… giełdzie”).

W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów

2 612 108

20,84%

14,28%

TVN

2 010 686

16,04%

18,76%

Polsat

1 247 345

9,95%

11,50%

TVP1

1 227 796

9,80%

8,46%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl