SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bauer testuje nowy magazyn "Fiesta"

Wydawnictwo Bauer wyda nowy tygodnik kobieco-rozrywkowy "Fiesta". Pierwszy numer pojawi się w sprzedaży w czwartek 17 października br. Na razie będzie mieć ograniczony nakład, wydawca sprawdzi, jak przyjmie się na rynku.

fot. bauerArticle

Tygodnik „Fiesta” ma mieć profil kobieco-rozrywkowy. Cena pierwszego numeru wynosi 1,69 zł. W winicie jest slogan: „Gwiazdy - emocje - komentarze” oraz informacja, że tytuł jest polecany przez inny tygodnik rozrywkowy Wydawnictwa Bauer - „Życie na gorąco".

Jak się dowiedzieliśmy, do sprzedaży trafi testowe wydanie „Fiesty” w ograniczonym nakładzie, po którym wydawca oceni, jak tytuł przyjął się na rynku. - Jeśli spotka się z zainteresowaniem naszych czytelników, to wprowadzimy go do regularnej sprzedaży i opowiemy o nim - poinformował nas Maciej Brzozowski, rzecznik prasowy Wydawnictwa Bauer.

Firma na razie nie podaje docelowego nakładu „Fiesty”.

Redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Szymański, a redaktor prowadzącą Marta Lubartowska.

Szymański jest też szefem „Życia na gorąco”. Bauer wydaje też już kilka innych tygodników poradnikowo-rozrywkowych o gwiazdach - m.in. „Świat i Ludzie”, „Rewię”, „Na Żywo” i „Twoje Imperium”.

Wydawnictwo Bauer w ub.r. zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 6,2 proc. do 464,33 mln zł, natomiast jego zysk netto zmalał ze 119,8 do 94,39 mln zł. Firma wydała 19,5 mln zł na aktualizacji wartości aktywów niefinansowych, toczyły się wobec niej działania prawne na łączną kwotę 7,75 mln zł.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bauer testuje nowy magazyn "Fiesta"

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tak pytam
Czy to piąta woda po Grazia?
odpowiedź
User
ciekawy
Ale po co? Przecież to powielanie "Życia na gorąco", choć na pewno brand managerowie będą przekonywać, że to wyjątkowy produkt, który wypełnia jakąś lukę na rynku. Branża pamięta, jak odtrąbiano debiut "Grazii", co to miało nie być... dziś zostało wspomnienie, i pewnie tak też będzie z tym nowym cudem. Grunt, że ktoś weźmie kasę za projekt i dopisze sobie kolejne wspaniałe doświadczenie do CV. Wydmuszki i tyle.
odpowiedź
User
Matylda
Bauer niech się lepiej wezmie do ratowania "Twojego Stylu", no chyba, ze to celowy zabieg by tak zniszczyć flagowy magazyn wydawnictwa!
Niby Grazia padla, "welman" w szybkim czasie udało się wykonczyc Well a tak w rzeczywistości to TS padl a z tych dwóch miesiecznikow artykuly wpakowali w jeden!
odpowiedź