SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyn „Hill Size Magazine” pokaże skoki narciarskie od kuchni

Na rynku wydawniczym zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Hill Size Magazine”, poświęcony skokom narciarskim. Na okładce pierwszego numeru, dostępnego tylko w sprzedaży internetowej, znalazł się skoczek Maciej Kot.

Czytelnicy „HS Magazine” znajdą w nim m.in. wywiady ze skoczkami narciarskimi, ciekawostki zza kulis zawodów oraz wydarzenia z historii narciarstwa.

W pierwszym numerze można przeczytać rozmowy z Krzysztofem Biegunem i Maciejem Kotem, historie Svena Hannawalda, Thomasa Morgensterna i Jirego Raski oraz przewodnik po mieście TCS-Innsbrucku. W wydaniu znalazły się również materiały o skokach narciarskich pań w USA (Fly Girls) oraz sytuacji skoków na Dolnym Śląsku, a także zdjęcia z rodzinnego albumu braci Kot. W każdym wydaniu „Hill Size Magazine” najciekawsze wywiady i artykuły są tłumaczone na język angielski.

- Wychodząc naprzeciw potrzebom kibiców stworzyliśmy magazyn, którego tematyka wykracza poza tradycyjne spojrzenie na ten sport. Chcemy pokazać kibicom świat skoków narciarskich od kuchni - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sierotnik, wicenaczelna pisma.

Wydawcą pisma jest Andrzej Stefan Piwowar, który pełni również funkcję redaktora naczelnego. W skład redakcji wchodzą m.in. Agnieszka Sierotnik, Martyna Ostrowska, Ewa Bilan Stoch oraz skoczek Jakub Kot. W działalność wydawnictwa zaangażował się Polski Związek Narciarski.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

„Hill Size Magazine” liczy 78 stron, ale wydawca zapowiada, że objętość pisma będzie zwiększana. Pierwszy numer dwumiesięcznika ukaże się w nakładzie 2 tys. egzemplarzy i będzie dystrybuowany w internecie. Cena wydania wynosi 10 zł (wraz z przesyłką). Nakład kolejnych wydań magazynu ma być powiększony do 10 tys. egzemplarzy i kolportowany również w punktach sprzedaży prasy (kioski HDS) oraz podczas konkursów Pucharu Świata w Polsce i konkursu świątecznego w Wiśle.

Wprowadzenie magazynu na rynek będzie wspierane promocją na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram). W ramach promocji magazynu redakcja włącza się również w działalność charytatywną - organizację eventów dla dzieci związanych ze skokami narciarskimi oraz aukcje charytatywne.

Dołącz do dyskusji: Magazyn „Hill Size Magazine” pokaże skoki narciarskie od kuchni

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl