SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny dla panów tracą czytelników, najbardziej “CKM”

Prawie wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały w 2011 roku spadki sprzedaży, najwięcej stracił “CKM”. Wzrost odnotował jedynie “Stuff”, ale w 2010 roku miał tylko dwa numery. Liderem “Men's Health”.

Magazyny dla panów tracą czytelników, najbardziej “CKM”

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w ub.r. 61 509 egz. Tytuł ten względem 2010 roku stracił 3,2 proc., ale awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 16,07 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i wyniosła 58 204 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium.

Trzeci w rankingu był “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on spadek o 11,53 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 48 739 egz.

>>> 2011 rok: “Twój Styl” liderem, “Sukces” o 30 proc. w dół

Na piątej lokacie uplasował się “Stuff” (Ginza Media Group), który w 2011 roku sprzedawał się średnio w liczbie 14 120 egz. To więcej niż w 2010 roku o 5,23 proc., ale dane za tamten rok obejmują tylko dwa monitorowane wydania z trzech, które ukazały się na rynku (tytuł zadebiutował od numeru październikowego).

ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 509 63 544
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 58 204 69 348
Playboy 48 972 55 352
Logo 47 739 54 448
Stuff 14 120 13 418
 
Forbes. Profit 34 803 40 079


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny dla panów tracą czytelników, najbardziej “CKM”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
janek
Mam pytanie do redakcji. Czy dostępne są informacje na temat sprzedaży magazynu Maxim? Bardzo jestem ciekaw wyników tego pisma.
8 8
odpowiedź
User
okoko
A "Malemen"? Ja czytam regularnie to pismo. Pis joł.
8 8
odpowiedź
User
Ł.
->janek
maxim:
oficjalna sprzedaż 26 tys w grudniu...przy nakładzie 126tys.
8 8
odpowiedź
User
Andrzej
To jest smutna wiadomość przede wszystkim dla Panów - świadczy o ich braku atrakcyjności sobą, własnych męskich wartości braku!

Ale także smutna wiadomość dla "matki Polki", niepotrafiących zaakceptować męskich ogólnoludzkich potrzeb na płaszczyźnie kultury i atrakcji międzynarodowej ;)) a fe!
8 8
odpowiedź
User
KP
Andrzej, smutna wiadomość dla Panów. Nie powiedziałbym. Uważasz, że mężczyźni nie sięgają chętnie po magazyny pisane dla nich bo są nieatrakcyjni dla samych siebie i nie żyją wg męskich wartości? Ja bym powiedział, że jest na odwrót. Mężczyźni nie sięgają po te magazyny bo i nie ma po co sięgać. Regularnie obserwuję nowości w ,,męskij prasie" i powiem Ci, że one powinny zmieniść styl- po prostu nie odpowiadają męskim oczekiwaniom ( bo moim nie). Są pisemka dla zniewieściałych chłopców, , czystokomercyje bądź takie, które uważają, że szczytem męskiej ambicji i męskim przeznaczeniem jest sprawdzenie się w kobiecym łóżku, w roli kochanka. One nie wybrnęły po prostu ze stereotypu mężczyznym, którego sensem życia jest rezygnowanie z siebie dla kobiety. Czasy się zmieniły. Mężczyźni nie chcą być mięsem, które rezygnuje z siebie, swoich potrzeb i ambicji na rzecz kobiety- bo przeceież to co chce kobieta i czego potrzebuje jest najważniejsze. Męskim magazynom brakuje odwagi.
8 8
odpowiedź