SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w Ikwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł(mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynikaz monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a natrzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o5,86 mln zł ).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.

Rok /MiesiącI-III.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny483 152 909 zł
TELE TYDZIEŃ20 824281 zł
NEWSWEEK POLSKA19 882940 zł
POLITYKA17 371850 zł
VIVA16 320492 zł
WPROST14 580013 zł



Rok /MiesiącI-III.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny522 945 879 zł
TELE TYDZIEŃ24 679184 zł
NEWSWEEK POLSKA24 204301 zł
POLITYKA23 232750 zł
WPROST22 224795 zł
VIVA17 477106 zł




dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl