SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny o zdrowiu: zyskuje 'Samo Zdrowie', traci 'Vita'

W styczniu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników o zdrowiu adresowanych do kobiet było 'Samo Zdrowie' (Hachette Filipacchi Polska) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Magazyny o zdrowiu: zyskuje 'Samo Zdrowie', traci 'Vita'

Sprzedaż ogółem miesięcznika 'Samo Zdrowie' wyniosła 85 046 egz. - to 96 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 roku.

Na drugim miejscu znalazł się 'Vita' (Edipresse Polska SA) - 77 586 egz. (spadek o 12 proc.) a na trzecim "Zdrowie" (Murator), które sprzedało się w liczbie 54 504 egz. (wzrost o 9 proc.).

styczeń

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Samo Zdrowie 85046 43279
Vita - Magazyn o Zdrowiu 77586 88643
Zdrowie 54504 49772
Super Linia 45734 38723
Żyjmy dłużej 25000 25388
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magazyny o zdrowiu: zyskuje 'Samo Zdrowie', traci 'Vita'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl