SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

W lutym br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły wpływy reklamowe „Vivy!”, „Polityki” i „Przyjaciółki”, za to sporo spadły w przypadku „Tele Tygodnia” i „Forbesa”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w lutym br. przychody reklamowe magazynów - zarówno z autopromocją, jak i bez jej uwzględniania - były dokładnie o 0,15 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Tak samo minimalnie spadły nakłady na autopromocję.

>>> Dzienniki 8 proc. mniej z reklam. „DGP”, „Fakt” i „GW” mocno w dół (TOP10)
 

Największe wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku osiągnęły „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 70,8 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - 59 proc. „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam 44,3 proc. więcej, „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 43,1 proc. więcej, a „Party” (Edipresse Polska) - 28,2 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 7,4 proc.

>>> „Angora” i „Newsweek” zyskują - ranking najlepszych tygodników w Polsce
 

Minimalne spadki przychodów reklamowych zanotowały tygodniki „Wprost” (AWR Wprost) i „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio: 2,2 i 4,3 proc. Z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 10,2 proc. mniej niż przed rokiem, a „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 11,5 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 II.2012II.2011
Viva!7 436 682 zł4 674 517 zł
Polityka6 981 800 zł4 836 800 zł
Tele Tydzień6 775 766 zł7 543 534 zł
Wprost5 845 466 zł5 977 017 zł
Newsweek Polska5 751 411 zł6 011 926 zł
Party4 557 983 zł3 555 726 zł
Przyjaciółka4 514 977 zł3 154 237 zł
Forbes4 175 200 zł4 718 100 zł
Twój Styl4 157 260 zł3 871 790 zł
Show4 065 290 zł2 379 530 zł
monitorowane tytuły razem161 948 503 zł162 200 822 zł
   
monitorowane tytuły razem - z autopromocją182 953 623 zł183 245 871 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja21 005 120 zł21 045 049 zł

Dołącz do dyskusji: Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl