SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magda Kosińska, Barbara Pasterczyk i Andrzej Mytych w komitecie organizacyjnym Effie 2022

Od tego roku do składu komitetu organizacyjnego Effie Awards Poland dołączyli Magda Kosińska, marketing director CEER Philips Domestic Appliances, Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląskiego oraz Andrzej Mytych, kierujący marketingiem w firmie kosmetycznej Yope.

Komitet organizacyjny Effie Awards Poland pracuje nad zmianami do nowej edycji m.in. nad uporządkowaniem kategorii, zmianami w formularzach zgłoszeniowych, dopracowaniem procesu feedbacków od jury oraz cyklem spotkań edukacyjny Effie dla branży, który ma wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków. Członkowie komitetu nie mogą w danym roku zasiadać w jury Effie.

Skład komitetu organizacyjnego Effie Awards 2022

Komitet w tym roku tworzą: Izabela Albrychiewicz (Group M), Michał Banaszewski (VMLY&R Poland), Tomasz Bartnik (One Eleven), Piotr Bombol (Gameset), Paweł Gala (Wavemaker), Paweł Kastory (DDB Warszawa), Michał Kociankowski (Synergion), Magda Kolenkiewicz (Starcom), Magdalena Kosińska (Philips Domestic Appliances), Justyna Mazur (Mediabrands), Radek Miklaszewski (BBDO), Krzysztof Mocek (dentsu), Andrzej Mytych (Yope), Michał Nadgrodkiewicz (PZL), Barbara Niedziela (2012 Agency), Barbara Pasterczyk (ING Bank Śląski), Marcin Samek (McCann), Rafał Wachnik (Value Media), Małgorzata Węgierek, (Havas Media Group).

- Tegoroczny Komitet Effie ma szansę stać się prawdziwym i unikalnym w naszej branży „układem sprzężonym” – możliwość dyskusji i rzeczywiste zderzenie dwóch czasami dość różnych perspektyw będzie ogromną wartością dla obu stron, to jest przedstawicieli agencji i klienta.  Jako marketerzy – Barbara Pasterczyk, Andrzej Mytych i ja – będziemy starali się umieszczać konkretną inicjatywę lub koncept w szerszym ciągu przyczynowo-skutkowym.  Dla nas kampania jest zwieńczeniem procesu, jednym z elementów w szeregu innych działań (mniej lub bardziej widocznych czy „widowiskowych” – acz często skutecznych), które w różnym stopniu wpływają na wyniki końcowe. Na zyskaniu, a raczej budowaniu takiej perspektywy biznesowej będzie mi osobiście najbardziej zależało – bo o tym przecież jest efektywność według Effie. – powiedziała Magda Kosińska, szefowa marketingu Philips Domestic Appliances.

Terminy zgłoszeń do Effie Awards 2022

Do konkursu Effie Awards 2022 można zgłaszać wyłącznie działania, kampanie i rozwiązania, które były realizowane na terytorium Polski w okresie od 1 stycznia 2021 do 31 marca 2022 roku.

Terminarz zgłoszeń prezentuje się następująco

- I termin: 25.04.2022 – 16.05.2022

- II termin: 17.05.2022 – 06.06.2022

- III termin: 07.06.2022 – 27.06.2022

- IV termin: 28.06.2022 – 11.07.2022

Organizatorem konkursu Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji marketingowej SAR.

W ubiegłej edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix.

Dołącz do dyskusji: Magda Kosińska, Barbara Pasterczyk i Andrzej Mytych w komitecie organizacyjnym Effie 2022

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl