SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Magda M.' zyskała milion fanów

Odcinki czwartej serii przygód pięknej prawniczki, którą gra Joanna Brodzik, przyciągają niemal milion widzów więcej niż odcinki nadawane rok temu.

Wiosenna seria „Magdy M.” wystartowała w tym roku dopiero w kwietniu. Według danych AGB Nielsen Media Research, trzy jej pierwsze odcinki obejrzało średnio ponad 4 mln widzów, co dało nadającej serial telewizji TVN udziały na poziomie 28,86 proc.

Wszyscy 4+

DataAMRAMR %SHR %
17-04-20073 975 30011,05%29,43%
10-04-20074 048 18811,25%28,51%
03-04-20074 001 13311,12%28,70%
średnia4 008 80911,14%28,86%

Jeszcze lepiej było w komercyjnej grupie docelowej, gdzie perypetie bohaterów oglądał co trzeci widz mający włączony telewizor w czasie emisji „Magdy M.”.


16 - 49

DataAMRAMR %SHR %
17-04-20072 231 66111,80%34,45%
10-04-20072 232 88411,80%32,90%
03-04-20072 249 05011,89%32,89%
średnia2 237 91311,83%33,38%

Tak dobre wyniki serialu zdecydowały, że we wtorki pomiędzy 21.30 a 22.30 to telewizja Piotra Waltera wiedzie prym w oglądalności. Wszyscy pozostali rywale mają udziały niższe niż 20 proc. Jedynka emituje w tym czasie filmy fabularne i „Sprawę dla reportera”, widzowie Dwójki obejrzeć mogą „Ekspres reporterów” i „Panoramę”, zaś Polsat serwuje widzom filmowe hity.


Wszyscy 4+

StacjaAMRAMR %SHR %
Magda M. - TVN4 008 80911,14%28,86%
TVP12 755 5337,66%19,86%
Polsat2 466 2906,85%17,78%
TVP22 139 1325,95%15,42%

Emitowany wiosną zeszłego roku drugi sezon „Magdy M,” rozpoczął się już w marcu. Trzy jego pierwsze odcinki nie cieszyły się jednak taką popularnością jak obecna seria. Oglądało je bowiem średnio prawie 3,1 mln osób, a udziały TVN wyniosły 21,06 proc.

Wszyscy 4+

16 - 49
DataAMRAMR %SHR %SHR %
21-03-20063 061 0728,51%21,40%24,74%
14-03-20062 990 7378,32%20,57%22,33%
07-03-20063 190 4358,87%21,19%24,84%
średnia3 080 0348,56%21,06%23,96%

Na wtorkowe spotkania z „Magdą M.” zdecydowanie chętniej decydują się kobiety niż mężczyźni, stanowią one bowiem 70 proc. wszystkich widzów. Serial cieszy się największą popularnością także wśród osób w wieku 25 – 44 lata i 50 – 59 lat, mieszkańców mniejszych i większych miast oraz widzów z wykształceniem średnim i wyższym.



AFFADH %
PłećMężczyźni6330,21%

Kobiety13569,79%
Wiek4- 9 231,45%

10- 15745,82%

16 - 19855,32%

20 - 24716,31%

25 - 2912510,50%

30 - 341148,63%

35 - 391509,87%

40 - 441067,20%

45 - 49998,01%

50 - 541199,85%

55 - 5916511,46%

60+8615,60%
Wlk.miastaWieś6123,34%

< 50 tys.10525,20%

50-100 tys.12310,94%

100-200 tys.15012,00%

> 200 tys.13928,52%
ZawódTop management13410,78%

Pracownicy szczebla średniego16619,92%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9317,80%

Emeryci10627,65%

Inne6923,85%
WykształceniePodstawowe8940,46%

Średnie12336,54%

Wyższe14615,73%

Inne517,27%

„Magda M.” to serial obyczajowy opowiadający o współczesnych kobietach i mężczyznach. W rolach głównych występują Joanna Brodzik i Paweł Małaszyński. Produkcja wystartowała na antenie TVN we wrześniu 2005 roku i po pewnym czasie stała się kultowym serialem przede wszystkim dla młodych, wykształconych i żądanych sukcesu kobiet z dużych miast. Obecnie we wtorki o 21.30 w TVN emitowana jest czwarta seria „Magdy M,”, która ma być ostatnią.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Magda M.' zyskała milion fanów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl