SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński w reklamie Stopklatki TV (wideo)

Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński zostali twarzami kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek kanał filmowy Stopklatka TV. Działania realizowane pod hasłem „Włącz kino” obejmą telewizję, kina, radio, internet i outdoor.

Article

W spotach kinowych i telewizyjnych Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński próbują opowiedzieć widzom o filmie, który wyjątkowo zapadł im w pamięć. Powstały dwie reklamy, które wyświetlane będą przez dwa tygodnie w sieciach kin Helios i Cinema City.

Kampania promocyjna Stopklatki TV obejmie również tysiąc nośników reklamy zewnętrznej (citylighty, billboardy, frontlighty), a także prasę (magazyny telewizyjne), telewizję (Kino Polska, Filmbox), radio (Radio Złote Przeboje, TOK FM) oraz internet (serwis Stopklatka.pl, portal Gazeta.pl i inne serwisy Agory).

- Jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do widzów wykorzystując media z obu grup medialnych - mówi nam Agnieszka Sadowska, członek zarządu Stopklatki. Nie ujawnia budżetu kampanii, ale informuje, że część działań realizowanych będzie w ramach barteru.

Kreację kampanii Stopklatka przygotowała samodzielnie, a spot nakręciła firma producencka Spinka wchodząca w skład grupy Kino Polska TV. Nadawca również samodzielnie był odpowiedzialny za planowanie mediów.

)

Stopklatka TV to filmowy kanał, który 15 marca br. rozpocznie nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja nadawać będzie polskie i światowe kino. Jest wspólnym projektem Agory i Kino Polska TV.

)

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński w reklamie Stopklatki TV (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zc
Takie spoty wizerunkowe to się robiło 20 lat temu. Sekwencje całujemy, kiwamy główkami, wzdychamy, padamy...itd
Takie oryginalne jak i cały program tego powtórkowego kanału niby pierwszego bezpłatnego (kłamstwo) napakowanego gęsto reklamami.
14 11
odpowiedź
User
gość
Agora i wszystko jasne
8 10
odpowiedź
User
Bruce
Agorowe romantyczne wizje tworzenia telewizji, czyli pełna amatorszczyzna. Bardzo kibicuję Stopklatce, wiec mam nadzieje że otrzeźwienie przyjdzie szybko (choć może to nadzieje płonne, bo to przecież Agora). Ambitna ramówka (czytaj - nie dla zwykłych ludzi, zapomnij o 1% udziału), koszmarny spot z niepotrzebnymi polskimi aktorami (może jednak warto wyróżnić się od Kino Polska). Bloki programowe w rodzju "męskie kino" (czy ktos tam u Was zaglądał do Nielsena by sprawdzić, że thrillery i sensacje ogląda wiecej kobiet niż mężczyzn?). Dobrze, że na poczatek dają chociaż Polskie Drogi. Moja rada - cykl filmów z Żandarmem + hity kinowe lat 80-dziesiatych. Myślcie do kogo macie szanse docierać.
11 10
odpowiedź
User
neel
Bardzo dobry spot reklamowy z naszymi Aktorami :)
10 9
odpowiedź