SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro

Z początkiem sierpnia Magdalena Jabłońska została dyrektorem działu reklamy portalu Allegro.pl. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy.

Magdalena Jabłońska Article

Poprzednio Magdalena Jabłońska pracowała jako vice chief revenue officer w Grupie Netsprint. W latach 2009-2016 była związana z Grupą Onet-RAS Polska, pełniła tam m.in. funkcje kierownika zespołu sprzedaży specjalnej w Onecie oraz członka zarządu biura reklamy Media Impact Polska.

W Allegro zajęła miejsce Marcina Skowrońskiego, który odszedł z firmy po ponad trzech latach pracy.

- Doświadczenie jakim dysponuje Magda na pewno pozwoli nam dalej rozwijać pakiet produktów reklamowych, dzięki którym sprzedawcy, marki i dystrybutorzy będą mogli efektywnie docierać ze swoją ofertą bezpośrednio do klientów - zapewnia Damian Zapłata, chief commercial officer w Allegro.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. serwis Allegro.pl zanotował 16,52 mln realnych użytkowników i 1,19 mld odsłon, a aplikacja mobilna Allegro miała 2,56 mln użytkowników.

Od końca lipca 2016 roku do końca ub.r. Allegro zanotowało 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Jabłońska za Marcina Skowrońskiego na czele działu reklamy Allegro

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Marcin spoko gość, ciekawe czemu odszedl.
16 9
odpowiedź
User
Skwar Andrzej
Brawo Magda! Powodzenia!
10 17
odpowiedź
User
J
Tragedia
18 8
odpowiedź
User
Branżowiec
No ale żeby Magdę wybrali? to jakaś masakra tam będzie, ta dziewczyna nic tam nie wniesie podobnie jak było w MIP czy Netsprint.... tą decyzje podejmował jakiś amator...
24 9
odpowiedź
User
Eryk
Pewnych decyzji nigdy człowiek nie zrozumie. Tragedia.
18 8
odpowiedź