SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Kieferling odpowiada za komunikację Burda International Polska

Magdalena Kieferling objęła nowo utworzoną funkcję szefowej komunikacji w Burda International Polska. Wcześniej pracowała m.in. w McCann Worldgroup, Grayling, Dynamics PR i Homo Homini.

Magdalena Kieferling Article

W Burda International Polska Magdalena Kieferling będzie odpowiadała za strategię komunikacji, kreowanie wizerunku firmy (m.in. jako pracodawcy) oraz komunikację wewnętrzną. - Burda jest jednym z najistotniejszych graczy na polskim i europejskim rynku medialnym. To niezwykle ciekawe wyzwanie dołączyć do firmy w tak ciekawym momencie jej rozwoju - komentuje.

Poprzednio przez cztery lata Magdalena Kieferling była szefem komunikacji w polskim biurze McCann Worldgroup, odpowiadała tam za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Wcześniej pracowała m.in. jako account director w agencjach Grayling i Dynamics PR oraz w Homo Homini, gdzie zajmowała się projektem wprowadzenia do Polski strategii komunikacyjnych opartych na badaniach.

Jest też trenerem ds. relacji z mediami. Z branżą komunikacyjną jest związana od ponad 15 lat.

Ukończyła zarządzanie zasobami ludzkimi na SGH oraz marketing medialny i public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kieferling odpowiada za komunikację Burda International Polska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek16
Komunikacja zewnętrzna w tym komunikacie jest niejasna :-)
21 8
odpowiedź
User
Stju
No to nam się HAERY rozrosły, że ho ho !!!! Przerost formy nad treścią :-)
22 8
odpowiedź
User
qwerty
No to nam się HAERY rozrosły, że ho ho !!!! Przerost formy nad treścią


Kolejna koleżanka?
17 9
odpowiedź
User
iza
Juz tam nie pracuję, więc mogę napisać: w Burdzie tworzą bezsensowne stanowiska dla kolegów i koleżanek HRu spoza wydawnictw, a kompletnie nie inwestują w redakcje i marketing. To duży BŁĄD! dyrektorami nie robi się prasy
14 8
odpowiedź