SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Korczak awansowała na client service directora w Scholz & Friends Warszawa

Magdalena Korczak, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Magdalena KorczakMagdalena Korczak

Korczak będzie odpowiedzialna za zarządzanie całym zespołem client service agencji, wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów oraz zarządu spółki w zakresie zarządzania procesami i finansami. Będzie raportować bezpośrednio do Anny Koszur, managing director Scholz & Friends Warszawa.

Magdalena Korczak z branżą marketingową związana jest od 11 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w poznańskiej agencji marketingu zintegrowanego - Albedo Marketing, gdzie przez 4 lata obsługiwała takich klientów jak Henkel Polska, Kamis, Nestle, Aviko, Pedigree, Makro C&C, realizując i koordynując liczne promocje konsumenckie i programy lojalnościowe.

Z agencjami Grupy S/F związana jest od 2012, gdzie początkowo realizowała wspólnie z Scholz & Friends Warszawa kampanię dla PARP – Narodowy Program Przedsiębiorczości. W latach 2012-2015 pracowała w agencji eventowej EMLAB (Grupa S/F), w której odpowiadała za projekty m.in. dla PKO BP czy Erbud SA.

Następnie w agencji The Digitals (Grupa S/F) prowadziła zespół accountów odpowiedzialny za działania dla marek AXA, Hyundai, Marvipol i Skanska.

Od 2018 roku, już na stałe, związana jest z agencją Scholz & Friends Warszawa, gdzie od podstaw zbudowała team zajmujący się nowo zdobytym klientem retailowym ALDI. Od 2 lat zarządza kilkunastoosobowym zespołem działającym w Warszawie i Katowicach.

 

Dołącz do dyskusji: Magdalena Korczak awansowała na client service directora w Scholz & Friends Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl