SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak kieruje działem marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska.

Magdalena Kosch-MaćkowiakArticle

Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.

Od 2008 roku stała na czele działu marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law&Business.

- Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska - mówi Kosch-Maćkowiak.

HarperCollins Publishers 1 maja br. oficjalnie włączył do swoich struktur w HarperCollins Polska dział książki Egmont Polska.

HarperCollins Publishers jest drugim co do wielkości wydawcą książek na świecie, prowadzącym działalność w 17 krajach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monia
A to awans czy degradacja tej pani o trudnym do zniesienia głosie?
odpowiedź
User
a
A to awans czy degradacja tej pani o trudnym do zniesienia głosie?


Nie wiem, ale zastanawiam się jak długo Egmont pociągnie na tych nędznych gazetkach, komiksach i tych paru grach planszowych. To żadne bestsellery.
odpowiedź