SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Kotlarczyk z Google przewodniczącą jury konkursu Innovation

Przewodniczącą jury konkursu Innovation będzie Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland.

Article

Razem z Magdaleną Kotlarczyk obradami kierować będzie troje przewodniczących kategorii:

Innowacje w biznesie - Jakub Eichelberger, head of brand, Tylko

Innowacje w komunikacji - Henryk Klawe, strategist / partner, Together

Innowacje w mediach - Aleksandra Przezdziecka, dyrektor strategii i rozwoju TVN Media, Discovery

Pracami Jury KTR pokierują przewodniczące i przewodniczący w kategoriach:

Craft: Fotografia - Zuza Krajewska, fotografka i reżyserka

Craft: Ilustracja - Ola Jasionowska, Ilustratorka, Zarząd Zieleni Warszawy

Craft: Audio/video - Maciek Twardowski, executive creative director w Ogilvy Poland

Creative Strategy - Szymon Gutkowski, managing director, partner z DDB Warszawa

Communication - Bartek Klimaszewski, executive creative director w BBDO Warszawa

Technology - Piotr Osiński, regional creative director w VMLY&R

Design - Marcin Wolny, creative director w Studio Otwarte

Zgłoszenia do KTR wydłużone

Zgłoszenia do tegorocznych edycji KTR i Innovation zostały wydłużone do 4 lipca br.

Galę finałową zaplanowano na 7 października.

W tym roku wprowadzone zostały bezpłatne zgłoszenia – w KTR dla freelancerów, a w Innovation dla startupów. Ponadto, Zarząd KTR rozbudował kategorie Fotografia, Ilustracja oraz Technology, zaś Komitet Innovation rozwinął sekcję biznes.

W ubiegłym roku w konkursie KTR przyznano 34 złote nagrody. Reklamodawcą roku została Kompania Piwowarska, agencjami mediowtmi roku - Mindshare Polska i Starcom, agencją roku - VMLY&R, studie projektowym i postprodukcyjnym roku - Platige Image, a domem produkcyjnym roku - Papaya Films.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Kotlarczyk z Google przewodniczącą jury konkursu Innovation

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl