SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magdalena Pobikrowska head of biddable media w SalesTube

Magdalena Pobikrowska objęła stanowisko head of biddable media w SalesTube (Group One).

Magdalena PobikrowskaArticle

Pobikrowska zajmie się m.in. hub-em kompetencyjnym SEM, paid social oraz programmatic buying dla międzynarodowych klientów oraz rozwojem narzędzi wewnętrznych z obszaru martech dla tych kanałów.

- Kompetencje i zaangażowanie Magdy Pobikrowskiej od początku istnienia SalesTube urzeczywistniają wizję najlepszej agencji martech & e-commerce w regionie. Pracuję z nią od blisko 10 lat, podczas których konsekwentnie podnosi zarówno swoje umiejętności w obszarze narzędzi i technologii, jak i zdolności managerskie. Zespół SEM pod jej skrzydłami rozwinął się do jednego z największych tego typu teamów na rynku CEE. Nie skala jest jednak kluczowa, ale efektywność, za którą doceniają nas największe sklepy ecommerce pracujące z nami w tym obszarze. Jesteśmy dumni, że mogliśmy zaproponować jej objęcie stanowiska adekwatnego do jej doświadczenia i aspiracji - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Z Group One Pobikrowska jest związana od 2012 roku, a od 2016 piastowała stanowisko  head of SEM. Jest certyfikowaną specjalistką z zakresu produktów reklamowych Google i trenerką programu Google AdWords Certified Trainer.

Jest absolwentką programu Leadership Academy realizowanego w Polsce przy współpracy z Center for Leadership.

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magdalena Pobikrowska head of biddable media w SalesTube

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Głową czego została?
odpowiedź