Magdalena Sosna w PlumResearch

Magdalena Sosna objęła stanowisko marketing&communications manager w PlumResearch, firmie analizującej dane z platform streamingowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magdalena Sosna w PlumResearch
Magdalena Sosna, fot. LinkedIn

Magdalena Sosna dołączyła do zespołu zarządzanego przez Mikołaja Piotrowskiego, vice president of global marketing and communications. Do jej zadań należą koordynowanie relacji z mediami w Europie Zachodniej, USA oraz Polsce, współtworzenie strategii wizerunku marki w mediach oraz social mediach zarządzanie projektami w obrębie marketingu i komunikacji oraz pracą zespołów tych obszarów. Ponadto odpowiada za marketing B2B na rynkach Europy Zachodniej oraz w USA i koordynowanie komunikacji wewnętrznej

Poprzednio Magdalena Sosna pracowała m.in. firmie Skanska, agencji public relations Komunikacja Plus PR, GfK (jako marketing & communication manager) i Nielsenie, gdzie odpowiadała za PR i marketing biznesu connect. Swoje doświadczenie zawodowe gromadziła również w agencji Partner of Promotion, TVP i na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego i Collegium Civitas. Z branżą komunikacji i marketingu związana od 2014 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-jakubowski-zarzad-plumresearch ##

Plum Research to polski startup z portfela funduszu Tar Heel Capital Pathfinder. Oferuje analizy danych dotyczących oglądalności m.in. serwisów streamingowych. Agencja obsługuje głównie firmy globalne, są wśród nich największe studia filmowe, nadawcy telewizyjni, agencje talentów oraz opiniotwórcze media.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu