SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Majonez Kielecki z nową kampanią telewizyjną (wideo)

Wystartowała kampania telewizyjna loterii Majonezu Kieleckiego. Za planowanie i jej zakup odpowiedzialna jest agencja ONE House.

Article

Kampania wystartowała 15 listopada br. i przez miesiąc będzie emitowana we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych, a także wybranych stacjach tematycznych.

W ramach kampanii powstał 15-sekundowy spot promujący loterię, przygotowany przez agencję reklamową Optima Marketing Group. W loterii do wygrania jest 18 robotów kuchennych Thermomix TM6, 1800 nagród pieniężnych o wartości 100 zł i główna nagroda pieniężna o wartości 60 000 zł.

Kreacje do nowej kampanii Majonezu Kieleckiego zostały stworzone przez Optima Marketing Group. Za zakup mediów odpowiada ONE House.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki z nową kampanią telewizyjną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl