SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Majowe reklamy w Polsacie: 97 tys. za finał „Tylko muzyka”

W cenniku reklamowym Polsatu na maj spoty są minimalnie tańsze niż przed rokiem. Najwięcej, ponad 90 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy finale „Tylko muzyka. Must be the music”.

Majowe reklamy w Polsacie: 97 tys. za finał „Tylko muzyka”

W maju Polsat pokaże dwa ostatnie odcinki show „Tylko muzyka. Must be the music”. Przy przedostatnim najdroższa reklama kosztuje 82,1 tys. zł, a przy finałowym - 97,4 tys. zł. To mniej niż przed rokiem, kiedy za spoty przy ostatnich odcinkach programu trzeba było zapłacić od 71,1 do 107 tys. zł.

Z kolei ceny reklam przy finale „Tylko taniec - Got to Dance”, który zostanie pokazany w piątek 3 maja, wynoszą od 52,8 do 61,1 tys. zł. Rok temu spoty przy ostatnich odcinkach show kosztowały od 41,4 do 71,7 tys. zł.

Wśród filmów najdroższy dla reklamodawców jak zwykle jest poniedziałkowo-wtorkowy „Mega Hit”. Na reklamę przy tym cyklu trzeba wydać od 44,6 do 89 tys. zł, czyli sporo więcej niż przed rokiem, kiedy spot w tym paśmie kosztował maksymalnie 63,6 tys. zł. Natomiast najdroższe reklamy przy filmie i gali kabaretowej, które zostaną wyemitowane w niedziele w drugiej połowie maja zamiast „Tylko muzyka”, kosztują 92,3 i 71,8 tys. zł.

Jeśli chodzi o seriale, to najdroższe reklamowo są emitowane w czwartkowe wieczory „Na krawędzi” i „Przyjaciółki”. Przy pierwszym spoty kosztują od 40,7 do 74,4 tys. zł, a przy drugim - od 34,2 do 58,2 tys. zł. Przed rokiem w tym paśmie pokazywane były „Hotel 52” i „Szpilki na Giewoncie”, a ceny reklam przy nich wynosiły od 39,5 do 68,2 tys. zł.

Spoty przy „Świecie według Kiepskich” kosztują od 30,1 do 54,1 tys. zł (rok wcześniej było to od 30,2 do 63,8 tys. zł), a przy „Kościach” - od 24,5 do 61,9 tys. zł (przed rokiem: od 11,1 do 70,2 tys. zł). Natomiast za reklamę przy „Pierwszej miłości” trzeba wydać od 38,9 do 63,8 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej te spoty kosztowały od 30,5 do 72,9 tys. zł.

W wieczornym paśmie informacyjnym („Wydarzenia”, serwis sportowy i prognoza pogody) reklamy kosztują od 21,3 do 53,9 tys. zł. To mniej niż przed rokiem, kiedy ceny tych spotów wynosiły od 27,8 do 63,3 tys. zł.

W cenniku reklamowym Polsatu na maj spoty są średnio o 0,3 proc. tańsze niż przed rokiem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Majowe reklamy w Polsacie: 97 tys. za finał „Tylko muzyka”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ulter
Ceny reklam najdroższe, bo sam program przyciąga miliony i stawia polsat w czołówce programów o tej tematyce. Osobiście nie mogę doczekać się finału.
10 9
odpowiedź
User
Znaffca
Nie dziwię się, że Solorz taki bogaty...

W ciągu jednego programu wpada kilka milionów złotych praktycznie z niczego, jedyne co trzeba zrobić to przerwać program i puścić reklamy a kasa sama spływa.

BTW: nie spodziewałem się, że reklamy potrafią być takie drogie na polskich antenach.
9 8
odpowiedź