Make Life Harder i Michał Marszał jednoczą siły w kampanii profrekwencyjnej

Popularni twórcy internetowi – Jakobe Mansztajn z Make Life Harder i Michał Marszał (ex. „Tygodnik Nie”) - ruszyli z viralową kampanią, która ma zachęcić jak najwięcej osób do pójścia na wybory. W akcję włączają się kolejne miasta.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Make Life Harder i Michał Marszał jednoczą siły w kampanii profrekwencyjnej
fot. Instagram/Make Life Harder

We wtorek influencerzy Make Life Harder i Michał Marszał uruchomili wspólną kampanię, która ma jeden cel – namówienie jak największej liczby osób do pójścia na wybory prezydenckie w drugiej turze.

„Bijemy rekord frekwencji w wyborach prezydenckich 1 czerwca. Kto namówi najwięcej osób na głosowanie, ten wygra wóz strażacki. Wysyłajcie nam zdjęcia, oznaczajcie. I niech się to jakoś trzyma” – czytamy w ogłoszeniu akcji.

Twórcy zapowiedzieli, że wyborcy, który zabierze z sobą na wybory najwięcej osób i pokaże na to dowody (jak zdjęcia przy urnie wyborczej) - sprezentują zabawkowy wóz strażacki. To mały prztyczek w stronę polityków PiS i Suwerennej Polski, którzy w 2023 roku dawali wozy strażackie społecznościom najmocniej zaangażowanym w wybory.

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Michał Marszał (@michalmarszal)

Akcja szybko stała się viralem, bo do inicjatywy przyłączają się kolejne miasta. Wrocław, Kraków, Elbląg, Gdańsk, Włocławek, Katowice, Sosnowiec – włodarze tych miast zachęcają mieszkańców do pójścia na wybory. Można się spodziewać, że lista ta nie jest zamknięta.

Kim są Michał Marszał i Make Life Harder 

Michała Marszała na Instagramie śledzi ponad 451 tys. osób, gdzie śledzą memy, ciekawostki i bieżące wydarzenia polityczno-społeczne, okraszone ciętymi komentarzami. Twórca zasłynął z prowadzenia mediów społecznościowych „Tygodnika Nie”.

Make Life Harder zaczynali jako internetowi parodyści influencerki modowej Kasi Tusk, prowadzącej kanały „Make Life Easier”. Obecnie na Instagramie mają społeczność 1,7 mln obserwujących, gdzie oboko memów i ciekawostek ze świata, humorystycznie, a czasem na poważnie komentują bieżące wydarzenia polityczne i społeczne. Od kilku lat konto angażuje się w zbiorki WOŚP, co roku zbiera kilka milionów złotych na cele fundacji w czasie finału akcji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"