SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Make Poland Great Again”, „Myk!” i „Jutronauci” Agory nominowane w konkursie INMA Global Media Awards 2018

Dwa formaty wideo portalu Gazeta.pl: „Make Poland Great Again” oraz „Myk!” trafiły na listę przedsięwzięć, nominowanych do nagród INMA Global Media Awards 2018. Oprócz nich o nagrodę walczy też projekt „Jutronauci” „Gazety Wyborczej”.

„MPGA” to format, który na portalu Gazeta.pl zadebiutował we wrześniu ub. roku. Przygotowuje go duet autorski Make Life Harder, program jest utrzymany w stylistyce night-show. W styczniu br. Agora ogłosiła, że 16 odcinków programu zanotowało 8,65 mln odtworzeń, w tym 6,5 mln na samym portalu Gazeta.pl. Format walczy w konkursie o nagrodę w kategorii „Najlepsze wykorzystanie wideo" (Best Use of Video).

Z kolei social wideo „Myk!” jest nominowane w kategorii „Najlepszy debiut marki lub produktu, tworzący nowy segment odbiorców" (Best Launch of a Brand or Product to Create An Audience Segment). „Myk!” to internetowe wideo, które wpisuje się w trend wideo-porad online. Każdy odcinek w ciągu kilkadziesiąt sekund przedstawia sprytne pomysły na ciekawe wykorzystanie przedmiotów codziennego użytku, przerabianie starych rzeczy oraz tworzenie nowych, praktycznych rozwiązań.

„Jutronauci" to projekt „Gazety Wyborczej”, który zadebiutował we wrześniu ub.r. Walczy o nagrodę w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności" (Best Public Relations or Community Service Campaign). W ciągu czterech miesięcy trwania projektu redakcja dziennika przedstawiła 26 sylwetek „jutronautów” - osób prezentujących otwarte, nowoczesne postawy. W ramach projektu zorganizowano 5 spotkań na żywo, w których uczestniczyło łącznie tysiąc osób, a relacje z nich śledziło 468 tys. internautów.

Do konkursu INMA Global Media Awards 2018 zgłoszonych zostało 830 projektów od 220 firm medialnych z 39 krajów na całym świecie. Polskę reprezentują tylko media Agory. Wśród uczestników znalazły się media prasowe, czasopisma, media cyfrowe, telewizyjne i radiowe. Zgłoszenia „Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl będą rywalizować m.in. z projektami amerykańskiego „The Wall Street Journal" czy szwedzkiego „Aftonbladet". Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 czerwca br. w Waszyngtonie.

Zespoły Agory były już nagradzane w konkursie INMA Awards. W 2017 r. drugie miejsce w kategorii „Najlepszy pomysł na wzmocnienie czytelnictwa wydania papierowego lub na zaangażowanie czytelników" zajęła „Gazeta Pisarzy" - specjalne wydanie „Gazety Wyborczej". Natomiast w 2016 r. jury konkursu doceniło dziennik za projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski" (w tej samej kategorii) oraz akcję społeczną „Pracownia miast" (za „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności").

INMA Global Media Awards to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA.

Dołącz do dyskusji: „Make Poland Great Again”, „Myk!” i „Jutronauci” Agory nominowane w konkursie INMA Global Media Awards 2018

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl