Trzy nagrody w pierwszej edycji "Make TikToks Contest"

Działania marek Lidl, Kolejkowo i Husqvarna zostały wyróżnione w pierwszej edycji konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej „Make TikToks Contest”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Trzy nagrody w pierwszej edycji "Make TikToks Contest"

Do inauguracyjnej edycji „Make TikToks Contest” nadesłano prawie 100 prac, przygotowanych zarówno przez największe marki, jak również lokalne firmy. Spośród dziewięciu nominowanych w trzech kategoriach konkursowych:

•    TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego.

•    TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!

•    TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!

Twórcy trzech najlepszych prac otrzymali nagrody, każdą o wartości 60 000 złotych.

- Ostatnie tygodnie były dla nas niezwykle inspirujące – zgłoszenia, które w tym czasie otrzymaliśmy umocniły nas w przekonaniu, że TikTok to platforma dla każdego. Wystarczy kreatywny pomysł i autentyczność, by zdobyć nową, zaangażowaną grupę odbiorców. Bo taki też jest TikTok – idealne miejsce do twórczej ekspresji, w którym nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko niemożliwie dobre pomysły pozwalające na budowanie długotrwałych relacji marki z klientem  - mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing w TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Kategoria TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego Nagroda powędrowała do marki Lidl. Razem z Mariką Karpińską i Magdaleną Chodarą (agencja 24/7 Communication) marketer pokazał, że z każdego produktu jesteśmy w stanie stworzyć wartościowy posiłek nie marnując przy tym żywności.

@im.not.this.girl POV: chcesz dowiedzieć się o polityku więcej niż z tiktoka ✨✨ #dlaciebie #polityka ♬ Aesthetic - Xilo

Kategoria TikTok? To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej! W tej kategorii Zwycięzcą zostało Kolejkowo - największa w Polsce makieta kolejowa z jeżdżącymi miniaturowymi pociągami i samochodami. We współpracy z Aleksandrą Sidorowską powstały nagrania, które udowadniają, że wystarczy dobry pomysł i konsekwencja w działaniu, by zachwycić swoją pracą społeczność platformy.

@kolejkowo Kto wie? 🌊💦 #kolejkowo #zagadka #wrocław #gliwice #comedy #jezioro #wakacje #touczuciekiedy #fitporady #wrocław #gliwice #śmieszne #śmiesznefilmiki ♬ ROCKSTAR - DaBaby, Roddy Ricch

Kategoria TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest! Nagrodę zdobyli Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski z agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, za kreację robota koszącego marki Husqvarna.

@grzegorzparaska   ♬ Knight Rider (Main Theme) - TV Sounds Unlimited

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day