Makłowicz w kampanii Kotanyi

Od września w ponad 200 sklepach na terenie całego kraju ruszyła akcja BTL promująca przyprawy firmy Kotanyi (mieszanki przyprawowe oraz przyprawy jednorodne).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W promocji wykorzystano wizerunek Roberta Makłowicza.

  

Jego twarz wraz z hasłem „Sekret mojej kuchni….” pojawia się na plakatach, displayach, wooblerach oraz stickerach naklejanych na najbardziej popularne produkty firmy  Kotanyi. Akcja potrwa do końca 2006 r.

Za kreację oraz realizacje materiałów promocyjnych dla całej akcji odpowiedzialna była Agencja reklamowa Niceday. W tej agencji powstała również sesja zdjęciowa Roberta Makłowicza.

Niceday współpracuje z  Kotanyi od  ponad 3 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN