Makro promuje linię "Smart Chef"

„Gotuj Smart i oszczędzaj” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska. Jej twarzą jest Michał Węcławek, szef kuchni w warszawskiej Akademii Inspiracji MAKRO.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Makro promuje linię "Smart Chef"

Celem jest zbudowanie rozpoznawalności szerokiej gamy produktów convenience dostępnych w halach sieci. 

Kampania „Smart Chef”  jest  realizowana za pomocą działań offline i online. W halach w całej Polsce pojawiły się plakaty oraz dodatkowe, specjalne oznakowania produktów. 

Z kolei w internecie i w mediach społecznościowych dostępne są filmy promujące wybrane artykuły. Twarzą kampanii jest Michał Węcławek, szef kuchni Akademii Inspiracji Makro, który przedstawia korzyści stosowania produktów „Smart Chef.” Wśród nich jest realny zysk – niższy koszt pracy, mniej ubytków, mniejsze zużycie energii, czas oraz jakość.

– Stosowanie asortymentu „Smart Chef” w kuchni to nie tylko wygoda, ale także realna oszczędność, która w przypadku niektórych produktów sięga nawet 75 proc.. Artykuły te charakteryzują się wysoką jakością i powtarzalnością. Są odpowiedzią na współczesne wyzwania stojące przed branżą gastronomiczną – mówi Michał Węcławek.

Za koncept, grafiki i sesję zdjęciową odpowiada agencja Błękitne Studio. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]