SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mała Moskwa” obniżyła wyniki Jedynki

Miniserial „Mała Moskwa”, emitowany w TVP 1 w niedzielne wieczory, oglądało 2,46 mln widzów, czyli mniej niż stacja miała w tym paśmie rok wcześniej. Jedynka przegrywała w czasie emisji serialu z TVN-em i Dwójką.

Udział TVP 1 w czasie nadawania serialu (zaczynał się o godz. 21.20, czyli po gromadzącej ponad 5,6 mln widzów „Blondynce”), wynosił 15,42 proc. w grupie 4+ i 10,57 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB NMR dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu stacja w tym paśmie miała 2,9 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,46 proc. i 13,93 proc.

W czasie emisji „Małej Moskwy” liderem była telewizja TVN, nadająca wówczas „Taniec z gwiazdami”, dzięki któremu miała 27,52 proc. udziału, na drugim miejscu znalazła się TVP 2 (filmy fabularne; 18,42 proc.). Zajmującej trzecią lokatę Jedynce udało się jednak pokonać Polsat, nadający wtedy „CSI: Kryminale Zagadki Miami” i „Kości”, co dawało mu 14,97 proc.

Wpływy reklamowe z emisji czterech odcinków miniserialu wyniosły 4,41 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Analizując profil widowni „Małej Moskwy” widać, że produkcję oglądały najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

Od niedzieli 11 kwietnia br. w paśmie „Małej Moskwy” Jedynka pokazywać będzie serial „Sprawiedliwi” opowiadający o Polakach ratujących Żydów w czasie II wojny światowej. (więcej na ten temat).

Widownia „Małej Moskwy” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
07-03-20102 759 45717,35%12,15%
14-03-20102 402 72615,08%11,66%
21-03-20102 161 50313,84%8,50%
28-03-20102 552 04715,49%9,95%
średnia2 463 59315,42%10,57%

 

Oglądalność serialu na tle konkurencji 

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVN4 396 46727,52%
TVP 22 941 85218,42%
TVP 1 – Mała Moskwa2 463 59315,42%
Polsat2 391 56214,97%


Profil widowni produkcji

 ADH %AFF
PłećMężczyźni44,46%92
 Kobiety55,54%107
Wiek 4-91,49%25
  10-152,33%33
 16 - 192,08%36
 20 - 242,32%28
 25 - 293,58%40
 30 - 345,93%73
 35 - 397,35%104
 40 - 444,46%69
 45 - 497,30%102
 50 - 5411,00%133
 55 - 5912,75%168
 60+39,40%202
Wlk. miastaWieś39,31%101
 < 50 tys.28,25%117
 50-100 tys.8,10%94
 100-200 tys.6,47%81
 > 200 tys.17,87%88
ZawódTop management9,36%121
 Pracownicy średniego szczebla14,54%100
 Pracownicy fizyczni i rolnicy16,79%83
 Emeryci44,78%180
 Inni14,54%45
WykształceniePodstawowe45,78%100
 Średnie34,12%115
 Wyższe16,28%142
 Inne3,82%29


 

Dołącz do dyskusji: „Mała Moskwa” obniżyła wyniki Jedynki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Bardzo słaba promocja i kiepska pora emisji.
odpowiedź
User
Mata
Podpisuję się pod komentarzem o fatalnej promocji, fatalnej godzinie emisji. Tak się nie robi dyrekcjo z TVP1
odpowiedź