SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Małe dranie” przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u

Trzy pierwsze odcinki nowego programu rozrywkowego Jedynki “Małe dranie” oglądało średnio 660 tys. widzów, mniej niż gromadziły nadawane w tym czasie pozycje emitowane przez Dwójkę i TVN.

“Małe dranie” przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u

Z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, wynika, że średni udział programu w grupie 4+ wyniósł 10,27 proc., zaś w grupie komercyjnej 16-49 był jeszcze niższy, bo uplasował się na poziomie 8,27 proc.

W czasie nadawania “Małych drani” (soboty ok. 15.30) liderem rynku TV jest Dwójka, emitująca wtedy powtórki “Kocham Cię Polsko”, co daje jej 15,10 proc. udziału, zaś drugie miejsce zajmuje TVN (“Majka”, filmy fabularne; 14,91 proc.). Słabszy wynik od Jedynki notuje natomiast Polsat (“Się kreci”, “Rodzina zastępcza plus”; 8,55 proc.).

Większość widzów formatu stanowią kobiety. Program oglądają głównie widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

“Małe dranie” to program, w którym dzieci w wieku do 4 do 10 lat odwiedzają prywatne domy gwiazd, polityków czy znanych sportowców, a następnie przeprowadzają z nimi wywiady. Jest to polski format, stworzony przez firmę Mastiff Media Polska.


Oglądalność “Małych drani" odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+ 16-49
Data Start AMR SHR % SHR %
11-09-2010 15:20 672 788 10,16% 8,85%
18-09-2010 15:31 655 014 9,96% 8,11%
25-09-2010 15:31 638 639 10,73% 7,85%
Średnia   655 341 10,27% 8,27%


Widownia konkurencji w czasie emisji show

Wirtualnemedia.pl Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 963 600 15,10%
TVN 951 225 14,91%
TVP 1 – Małe dranie 655 341 10,27%
Polsat 545 846 8,55%


Profil widowni programu

Wirtualnemedia.pl ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 40,43% 84
  Kobiety 59,57% 115
Wiek  4-9 2,03% 34
   10-15 2,23% 32
  16 - 19 1,94% 34
  20 - 24 1,98% 24
  25 - 29 7,29% 82
  30 - 34 5,78% 71
  35 - 39 4,92% 69
  40 - 44 3,11% 48
  45 - 49 10,08% 142
  50 - 54 10,59% 128
  55 - 59 10,85% 143
  60+ 39,18% 201
Wlk. miasta Wieś 36,56% 94
  < 50 tys. 29,31% 122
  50-100 tys. 6,54% 76
  100-200 tys. 7,31% 91
  > 200 tys. 20,28% 100
Zawód Top management 5,61% 72
  Pracownicy średniego szczebla 10,26% 71
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,71% 97
  Emeryci 48,40% 194
  Inni 16,02% 49
Wykształcenie Podstawowe 54,96% 120
  Średnie 29,96% 101
  Wyższe 10,81% 95
  Inne 4,27% 33


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Małe dranie” przegrywają z propozycjami TVP 2 i TVN-u

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
koszmanie nudny program - kompromitacja firmy Mastiff!!!
8 8
odpowiedź
User
Maciej S.
Kolejne gowno wprowadzone przez Gadowskiego!
8 8
odpowiedź
User
ewa
słabiutki program
8 8
odpowiedź
User
AAA
niestety nie pierwsza kompromitacja mastiffa i pewnie nie ostatnia
8 8
odpowiedź
User
zadowolony
super program , fajne dzieciaki no i fajni ludzie zaproszeni do programu. pozdrawiam
8 8
odpowiedź