SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małe firmy słabo inwestują w e-commerce

Prawie 97 procent właścicieli małych przedsiębiorstw spodziewa się, że ich dochody z handlu elektronicznego w ciągu najbliższego roku lub dwóch lat pozostaną na tym samym poziomie albo się zwiększą.

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Small Business Research Board i magazynu Business Today, wciąż istnieje wiele firm, które nie mają własnych stron internetowych, a jeśli już je mają to nie potrafią ich wykorzystać do przeprowadzania transakcji, które przyniosłyby im korzyść.

Z badania wynika, że 40 procent firm nie posiada własnej strony internetowej, a 44 procent z tych, które je mają, nie sprzedaje na nich swoich produktów i usług, przez co nie generuje dochodów z działalności na rynku e-commerce.

Z kolei około 45 procent właścicieli małych przedsiębiorstw przyznało, że ich firma miała jeden internetowy serwis, na którym sprzedawała swoje produkty lub usługi. Poniżej 9 procent badanych firm miało dwie do pięciu takich stron.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małe firmy słabo inwestują w e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl