SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małe firmy słabo inwestują w e-commerce

Prawie 97 procent właścicieli małych przedsiębiorstw spodziewa się,że ich dochody z handlu elektronicznego w ciągu najbliższego rokulub dwóch lat pozostaną na tym samym poziomie albo się zwiększą.

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy Small Business Research Board imagazynu Business Today, wciąż istnieje wiele firm, które nie mająwłasnych stron internetowych, a jeśli już je mają to nie potrafiąich wykorzystać do przeprowadzania transakcji, które przyniosłybyim korzyść.

Z badania wynika, że 40 procent firm nie posiada własnej stronyinternetowej, a 44 procent z tych, które je mają, nie sprzedaje nanich swoich produktów i usług, przez co nie generuje dochodów zdziałalności na rynku e-commerce.

Z kolei około 45 procent właścicieli małych przedsiębiorstwprzyznało, że ich firma miała jeden internetowy serwis, na którymsprzedawała swoje produkty lub usługi. Poniżej 9 procent badanychfirm miało dwie do pięciu takich stron.

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małe firmy słabo inwestują w e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl