SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Małgorzata Bartoszewicz, Anna Majewska-Mróz i Klaudia Janowska w Publicis Groupe

Do zespołu Investment & Trading, zajmującego się realizacją strategii handlowych i inwestycyjnych dla klientów agencji mediowych Publicis Groupe (Starcom, Zenith) oraz analityką biznesową w obszarze mediów i reklamy, dołączyły trzy nowe ekspertki: Małgorzata Bartoszewicz, Anna Majewska-Mróz i Klaudia Janowska.

Article

Małgorzata Bartoszewicz, dotychczas director exchange w domu mediowym Mindshare Polska, obejmuje stanowisko trading directora Publicis Groupe, co oznacza że będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za współpracę z agencją mediową Starcom w obszarze wszystkich mediów, raportując bezpośrednio do Bartosza Sieradzkiego, Investment & Trading Directora Publicis Groupe.
Małgorzata Bartoszewicz była związana z Mindshare Polska przez siedemnaście lat, początkowo pracując w dziale finansów, następnie w zespole klienckim, a ostatnio w dziale Exchange, w którym realizowała strategie inwestycyjne we wszystkich mediach.

Anna Majewska – Mróz, która ostatnio pracowała w domu mediowym Mediacom Warszawa jako communications lead, obejmuje stanowisko Multiscreen Trading Managera Publicis Groupe, dołączając do zespołu Mateusza Czaplickiego, trading directora, odpowiedzialnego za współpracę z agencjami mediowymi Spark Foundry i Zenith. Anna Majewska – Mróz, przez większą część kariery marketingowej pracowała w strukturach MediaCom Warszawa, do którego dołączyła w 2010 r. jako junior media planner. Zajmowała się tworzeniem strategii komunikacyjnych dla największych klientów takich jak Play, Danone czy Skoda.



Klaudia Janowska, dotychczas head of digital w zepole Trade IPG Mediabrands, dołącza również do zespołu Mateusza Czaplickiego, obejmując stanowisko digital trading managera i będzie odpowiadać za strategie handlowe w mediach cyfrowych dla Spark Foundry i Zenith. Klaudia Janowska, rozpoczynała karierę w domu mediowym Universal McCann w 2004 r. jako planner, zajmując się współpracą z takimi klientami jak Polkomtel, General Motors czy Microsoft, a następnie w zespole tradingu odpowiadała za współpracę z między innymi Nestle, Orange i Carlsbergiem.


 
Zespół Investment & Trading, kierowany przez Bartosza Sieradzkiego, jest częścią blisko 100 osobowego departamentu PMX, którym zarządza Iwona Jaśkiewicz – Kundera, chief investment officer Publicis Groupe Polska. Eksperci PMX tworzą i realizują strategie negocjacyjne i handlowe, budują portfolio własnych produktów mediowych dla agencji i klientów Publicis Groupe (APEX), zajmują się działaniami reklamowymi w modelu programmatikowym (PM Precission) oraz realizują bezpośredni zakup kampanii telewizyjnych dla wybranych reklamodawców (BET).

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Bartoszewicz, Anna Majewska-Mróz i Klaudia Janowska w Publicis Groupe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl