SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec

Małgorzata Lubelska, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec (należą do niej takie marki piwa, jak Żywiec, EB, Warka, Heineken, Królewskie). Ma objąć stanowisko senior director global international brands w Grupie Heineken.

Małgorzata Lubelska Article

Małgorzata Lubelska stanowiska członka zarządu i dyrektora ds. marketingu będzie pełnić do końca sierpnia br. Jak podaje firma w komunikacie, jej odejście z Grupy Żywiec związane jest z realizacją kolejnych planów zawodowych w Grupie Heineken.

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w firmie przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że osoba, która będzie następcą Małgorzaty Lubelskiej na stanowisku dyrektor ds. marketingu zostanie ogłoszona wkrótce.

Małgorzata Lubelska dołączyła do Grupy Żywiec latem 2011 roku. „W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfela marek Grupy Żywiec, która przełożyła się na wzrost udziałów rynkowych i zysku oraz umożliwiła osiągnięcie przez Grupę Żywiec pozycji lidera rosnących kategorii jak premium, piwne specjalności, piwa smakowe i bezalkoholowe” - informuje Grupa Żywiec.

W siedmioosobowym zarządzie Grupy Żywiec jest jedyną kobietą. Oprócz niej kierownictwo firmy tworzą: prezes Francois-Xavier Mahot, oraz członkowie zarządu: Michael McKeown, Luca Giordano, Piotr Nowakowski, Marcin Celejowski i Andrzej Borczyk.

Przed dołączeniem do Grupy Żywiec, Małgorzata Lubelska zajmowała kluczowe stanowiska w działach marketingu polskich i międzynarodowych struktur Pepsi Co. W latach 1999-2006 pełniła funkcję dyrektora marketingu Frito Lay na Europę Środkową, na którym opracowała i wdrożyła strategię komunikacji Lay’s i Cheetos.

Natomiast od 2009 była dyrektorem marketingu w firmie Lebedyansky, największym producencie soków i napojów owocowych w Rosji należącym do Pepsi Co. Opracowała i wdrożyła nową strategię dla portfela marek, stworzyła nowe kampanie reklamowe dla wszystkich wspieranych brandów, wprowadziła na rynek unikalne w Rosji i dla PepsiCo opakowanie elopak slim curve dla marki Tonus oraz wdrożyła korporacyjny system zarządzania projektami.

Studia ukończyła na Uniwersytecie Jagiellońskim, w Szkole Głównej Handlowej oraz University of Minnesota (MBA).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska, dyrektor ds. marketingu odchodzi z Grupy Żywiec

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Isla
Brawo! Bez dwóch zdań najlepszy polski marketer ostatnich lat. Gratulacje i powodzenia w Amsterdamie!
9 1
odpowiedź
User
paff
Zacznijmy od tego, że Żywiec nie warzy piwa tylko produkuje napoje piwopodobne!
7 1
odpowiedź
User
Fhdhf
Nie odchodzi, a awansowała. Tytuł szukający sensacji.
0 0
odpowiedź